Het grapje wil, dat ik bij het tanken heel erg soms wel eens vergeet een klemmetje dicht te zetten.
dan tankt hij dus ook de motor vol.
ben ik meestal vlot achter.
na zo'n actie start hij vaak wel met 1 tik.
alleen met primen is dat punt rottig te bereiken..
en kans op vloeistof lock, en dat is nog meer gekloot om opgelost te krijgen.
ik vergelijk het dan even met mijn 35 cc vliegtuig benzine tuf.
paar keer draaien met choke. als hij een tik geeft, choke dicht.
en meestal doet hij er dan nog 2 a 3 keer slingeren over om aan te slaan..
dan tankt hij dus ook de motor vol.
ben ik meestal vlot achter.
na zo'n actie start hij vaak wel met 1 tik.
alleen met primen is dat punt rottig te bereiken..
en kans op vloeistof lock, en dat is nog meer gekloot om opgelost te krijgen.
ik vergelijk het dan even met mijn 35 cc vliegtuig benzine tuf.
paar keer draaien met choke. als hij een tik geeft, choke dicht.
en meestal doet hij er dan nog 2 a 3 keer slingeren over om aan te slaan..