Je krijgt de (start)slag te pakken.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je dat altijd op het oog doet, dan is altijd het ontstekingstijdstip, na een her-montage anders.Alles terug gebouwd, en de timing "op het oog" goed gezet... Maar dat doe ik dus altijd, precies zo... Niets anders dan anders.
Niks aan veranderd (niet zelf tenminste) en ik heb ook niet het gevoel dat hij meer of minder compressie had als anders...Klep afdichting?
Duhhhh... Uitvallende ontstekingsmodule?
Och... wat is vlot? Uitgaande van dat dit geen high-tech bougies zijn, ligt de levensduur niet eens zo heel erg veel slechter als een "jaren 70 autobougie".... Die ging vonk voor vonk ongeveer even lang mee....dat ze toch wel vlot weg eroderen?
En dan liep hij nog niet eens voluit.... Ik heb hem een beetje teruggetuned naar ongeveer 7200~7400 toeren (volgens Pé is dat ongeveer 1,75 pk) maar als ik alles op alles zet, draait hij statisch 7900 toeren, en dat zou 2,2 pk moeten zijn. Dan klimt de BigLift bijna verticaal, maar loopt de temperatuur er ook wel heel erg hard uit.en een prachtig vermogen
OK... daar ging bijna de koffie van over het toetsenbord....Voor je het weet groet er buitenaards leven op die kaarsKoolstof, zuur en bliksem
Je krijgt de (start)slag te pakken.?