Ik heb 2 verschillende winkelhaken op mn buro gehouden op de plek waar er met de waterpas een kier was. Met de haken had ik dus helemaal GEEN kier... De waterpas is veel als rij gebruikt...misschien dat het uitgesleten is...? Anyway, ga me niet meer druk maken daarover.
Heb het beruchte zachtboard gehaald...werkt goed maar is stoffig :? maar goed, voor €3- kan je niet echt de mist ermee ingaan...
Wie weet waar ik dat kurkement of een prikbord-achtig iets kan halen?
Heb vandaag lijm gehaald (CA van Muco, dikke en dunne)...die dunne is zeker handig, dat trekt gelijk in het hout en dan zit het vast. Met de iets dikkere kunnen kieren worden gevuld. Ben voorzichtig met het hoogteroer begonnen...heb naar mijn idee iets teveel lijm gebruikt maar ik ben als de dood dat het niet goed vast zit...
Probeer zsm fotos te regelen..
Heb het beruchte zachtboard gehaald...werkt goed maar is stoffig :? maar goed, voor €3- kan je niet echt de mist ermee ingaan...
Wie weet waar ik dat kurkement of een prikbord-achtig iets kan halen?
Heb vandaag lijm gehaald (CA van Muco, dikke en dunne)...die dunne is zeker handig, dat trekt gelijk in het hout en dan zit het vast. Met de iets dikkere kunnen kieren worden gevuld. Ben voorzichtig met het hoogteroer begonnen...heb naar mijn idee iets teveel lijm gebruikt maar ik ben als de dood dat het niet goed vast zit...
Probeer zsm fotos te regelen..