Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is mooi Berto , ook redelijk licht rond de 7kg.Net even het volgende op de weegschaal gehad:
- 1 romphelft,
- 1 hoogteroer (al geglast)
- 1 kielvlak met richtingsroer (al geglast)
- 1 vleugel met rolroer en flap
- complete bedrading
gewicht: 1550 gram.
Doen we dat x2 is 3100gram
Als de romphelften tegen elkaar aan zitten nog wat lijm en beplanking + de cockpit en luikjes 400gram? maakt 3500gram niet geglast.
Helemaal glassen 250 gram erbij? 3750gram
Gear compleet: 775 gram maakt 4525 gram
9 servo`s x 50 gram = 450gram + 25 gram aanstuur spul maakt totaal 5000gram
ontvanger 80, akku`s 320, pijp 150 = 550 + 5000 = 5550gram
K70 turbine 760 + 140 toebehoren + 100 tank = 1000 maakt totaal 6550 gram vliegklaar zonder peut, plus minus, ongeveer, in de buurt van, ergens daaromtrent, zoiets.
Ben benieuwd waar die uiteindelijk op uitkomt.
Maar lekker druk bezig, 2de romphelft is bijna net zover als de ander.
Hoogteroer aansturing ben ik nu ook wel uit en dat gaat wel lukken.
Er komt van SMT-RC een bak plamuur aan en glasweefsel (+ een voorraasd voor de shop) dus kan ook beginnen met plamuren en glassen.
Als het grofste plamuur en schuurwerk is gedaan en de aansturing van het hoogte en richtingsroer is gereed dan gaan we de romphelften tegen elkaar lijmen, dat deel plamuren en dan gaan we glassen.
Komt redelijk schot in nu![]()
Lijkt me wel een lekker werkje.Glassen van grotere oppervlakte is begonnen:
![]()
![]()