the Wings Nistelrode , verzameltopic

Haha!
Misschien leuk als clubproject, Frank ontwerpt ik las het frame wel Rob doet de elektronica en de rest kan ook nog wel wat doen maar als ik zodoorga typ ik 2 pagina's vol etc.:yes:Hmm.. Fantasie is goed toch:p?
Nu doet de site het inderdaad weer vanmorgen tussen half 8 en 8 uur kon ik er niet op:confused:... Hopen dat het morgenavond een beetje vliegweer is, en Donderdag ook voor de Nieuwe Hoeven:D...

Tim

Net een mailtje gehad van Frank, dat het vliegen morgen op de Nieuwe Hoeven niet door gaat:(. Vliegen zal vanavond ook wel niet worden, als het droog is kom ik toch nog even langs. Stratos is helaas nog niet af, heb er nu alleen nog maar de motor opzitten. Frank, jij was er zaterdag toch niet? Als het zondag weer is, zou jij hem dan zondag willen invliegen?
Groetjes,
Tim

Zondag ben ik er. Heb zelf ook nog een toestel klaar voor de maiden..... Als het dadelijk te doen is, misschien vanavond, anders zondag.

mooi frank ben zeer benieuwd hoe hij zich gedraagt ik ben er zondag ook:yes:warschijnlijk ga ik ns lekker rustig zweven, even geen wentelwieken!!te inspannend:mrgreen:

mvgr johan snijders

Heeft woensdag al gevlogen alleen de motor wou nog niet helemaal lekker, en sloeg af. Ik heb dus een buitenlanding moeten maken. Tandwielen gestript van de neuspoot aansturing, verder niets. Zondag poging twee.

Hmm.. en weer wil het niet lukken met de stratos het lijkt wel of dat Depron wil dat ik het niet kan bouwen:p... Wou voordat ik de servo's ging vastzetten, is even de motor laten lopen... Had hem niet goed vast staan, haha vol gas en de motor vloog los en toen sneeuwde het... gelukkig ben ik zelf nog heel. Ik hou het is even voorgezien met dat Depron, kan deze week het geduld even niet meer opbrengen... Morgen dus alleen de Easycub mee!

Tim

Zo leer je maar weer dat een motor eerst 100% moet vast zitten voor je hem laat lopen . ;)

Hij zit eerder in je vingers als je denkt.

Mvg Johan

Ja ik begin nu stiekem, toch wel te beseffen dat ik best geluk heb gehad...
Kom je morgen wel vliegen Johan? Je vondt het zeker vandaag te hard waaien :wink:?

Tim

Kijk weer 2 modellen lichter dus!
Het begon gewoon, maar uiteindelijk ging het nog best hard waaien. We hebben trouwens ook meer gras gemaaid, dan gevlogen haha.
Zie je morgen wel.

Tim

moet hij dan, elke keer als jij naar de wc bent geweest, jou komen helpen, Johan S?

vandaag wil ik ook komen. ik ben mijn lipo's vast aan het laden, maar het kan zijn dat er nog iets tussenkomt. we zullen zien ;)

moet hij dan, elke keer als jij naar de wc bent geweest, jou komen helpen, Johan S?

Haha nee, dat is niet te hopen:o...
Had gister netjes de stoep geveegd, de zitmaaier afgeveegd en een rondje mogen rijden op de zitmaaier:D. En hem natuurlijk ook binnengezet! Niet gevlogen maar toch, nog mee het veld onderhouden;).

Tim

Back