the Wings Nistelrode , verzameltopic

Die ziet er leuk uit frank! en zo even naar de filmpjes ervan op internet gekeken, ga je daar veel plezier aan beleven :D Wanneer ben je er weer ?

Zijn er vanavond nog vliegers aanwezig op het veld?

Ik wil proberen langs te komen als het autorijden lukt.

mvg Frank

De wolken zijn snel onderweg . :D

Er zullen niet veel zijn , ik heb ook geen tijd .
Komt weer een weekend met 2 meetings aan.

En ik ben een snijtafel voor de EPP platen aan het maken.:yes:

Mvg Johan

Die ziet er leuk uit frank! en zo even naar de filmpjes ervan op internet gekeken, ga je daar veel plezier aan beleven :D Wanneer ben je er weer ?
hey michael.. ik ga proberen of ik vrijdagavond kan of anders ff zaterdag.. teveel wind voor mijn vliegtuigje nu... als ik ooit leer vliegen dan kan ik hem iets verzwaren en dan kan het wel met deze wind, jammer maar helaas..

Iedereen nog ff lekker gevlogen? En hopelijk niet te nat geworden?

Mijn onderdelen zijn er. Nu nog ff inbouwen. De kop is zo gebeurd. De nieuwe tailservo (fullsize Align DS650) kost iets meer tijd.
Hoop nu begin volgende week alles ingebouwd en afgesteld te hebben.

ik heb 1 heerlijke vlucht gehad, en niet nat geworden, want et regent niet ? extra is ook al weer bijna gerepareerd :D nu alleen nog motormount plaatsen en lijmen :D

Mooi Frank, zie ik eindelijk de grote broer van de Atom 5oo. Lijkt me gaaf:yes:.

En ja we hebben lekker gevlogen. Het was gezellig en weer wat geleerd.:eek:

In heesch regende het, vandaar.

@Jurgen : Wat heb je erbij geleerd? Vooruit vliegen?

De Atom is nagenoeg klaar. Alleen de externe BEC moet ik nog monteren. Die is niet strikt noodzakelijk, maar geeft net iets meer vermogen (5A ipv 3A), wat bij de zwaardere tailservo wel prettig is.
De instellingen van het FBL-systeem heb ik ook veranderd. Dus het wordt gewoon weer ff vooraan beginnen met vliegen.
Dat is toch al nodig na al die tijd niet met die heli te hebben gevlogen.

probeer vooruit te vliegen, en volgens Rob gaat het best goed. Alleen nu nog draaien en terug vliegen, en.............................vertrouwen, relexen en rust!

Misschien ook wat yoga proberen?
Fijn dat het lukt. Het is gewoon nodig om deze horde te nemen. Daarna de 8-tjes etc. En voor je het weet draai je hele cirkels. Ook nose-in.

Ik heb een dineetje.
De Atom staat op z'n remaiden te wachten.
Ben nu al zenuwachtig. Zal dus nog even moeten wachten.
En er worden onweersbuien voorspeld.

Oh dineetje is ook lekker :D
En ik ben echt mega benieuwd naar je atom 550 :D gaat ie zondag de lucht in ? :D

Mijn extra staat ook weer klaar :D heb hem helemaal zelf kunnen repareren :o wie had dat gedacht XD Mischien dat ik er zondag ben, ga namelijk maandag ook al vliegen. (maargoed, jullie kennen me tegenwoordig wel XD)

Back