the Wings Nistelrode , verzameltopic

Volgens de berichten zou de wind aantrekken tot windkracht 4. Ik twijfel dus ofdat ik er vanmiddag ben. Vannavond gaat de wind goed liggen.Vandaar de twijfel. Of ik ga vanmiddag , ( al is het maar voor de gezelligheid ) of ik ga vannavond vliegen. Ik ben er nog niet uit.
Zelf denk ik dat er vanmiddag wel meer mensen zullen zijn. Althans als het niet regend. Anders zou het me verbazen, maar zeker weet ik het ook nooit.

Laatst bewerkt:
als ik hier uit het raam kijk, zie ik wel de blaadjes wat wapperen. ik gok windkracht 2/3. helivliegers zullen hier wat gevoeliger voor zijn, maar vliegtuigen al een stuk minder.
ik ga zo even op de brommert er naartoe. ik hoop op meer mensen die komen ;)

Het is zover. De KDS is niet op zijn pootjes terecht gekomen, maar op een andere manier:(:(:(. Ik kan dus hard aan het sleutelen komen.
Bladen kapot. Tandwiel gestript en de tuimelschijf staat schuin. :-xBaal-Baal

@ jurgen,
Heb je net een PB gestuurd. Met daarin een heel verhaal. Ik dacht dat het je 500 was. Dus het verhaal klopt niet op alle punten.
daarna zag ik deze post pas.
Blijft natuurlijk jammer, maar je hebt de 500 altijd nog.

Net met de Atom een paar accu's gehoverd om de afstellingen, bladspoor etc te checken.
Alles staat nu oke, en ik kan de draad weer oppakken.

Ook weer gefixd.:yes:
Er zit een nieuw hoofdtandwiel in en nieuwe bladen. Na wat controle zou de feaderingshaft niets geleden hebben, dus die zit er weer terug in. Nu even maandag een testvlucht maken onder begeleiding ( athans als er iemand is ) en dan kijken of het allemaal werkt.

De ergste pijn is weer geleden. Nu weet ik hoe het voelt om neer te storten:!: Het is in ieder geval niet voor herhaling vatbaar al was het sleutelen wel een leuke avondvullende bezigheid.;)

Ik wil straks nog even komen, in de hoop dat ik mijn heli afgesteld krijg met iemand die er verstand van heeft. Echter ik zal er altijd pas om 17.00 uur zijn. Dus ik kijk wel of er dan nog iemand is

Nou, de:onweer: is gelukkig weer overgewaaid en met dank aan Rob is de heli weer:thumbsup: afgesteld. Nu nog de onderdelen opnieuw locken die los mzijn geweest tijdens de reperatie en dan kan ik weer verder met waar ik was gebleven.:rolling::arrow::arrow: Vliegen:yes:

Mooi dat het al gedaan is. zie net op tv het weerbericht voor morgen: regen en 3-6 bft. Dus zal het wel flink waaien. In principe wilde ik in de middag naar het veld. Kijk het weer nog wel ff aan. Als er niemand komt, dan dus niet.

denk niet dat er veel man zijn morgen. dan is open dag bij columbia in boxmeer, en ik heb van een aantal gehoord dat ze daarhwwn gingen. ik waarschijnlijk ook :p

Alles functioneerd goed op 1 dingetje na. Mijn staart "loopt" als het ware heel zachtjes naar rechts en moet ik met veel corrigeren. Trimmen werkt niet echt. Iemand enig idee wat dit nog kan zijn.

Micheal ik kan niet mee naar Boxmeer. Mijn vrouw wil wat anders en zoals je weet:"zij heeft de koffer gebracht";);)

Frank als je gaat, bel me maar even mobiel dan probeer ik even mee te gaan naar het veld. Ben erg benieuwd naar je 550 en hoe strak die nu wel vliegt.

Laatst bewerkt:
Oke,
Als ik niet bel ga ik niet.

EDIT:
Het is niks geworden. En vanavond eerst maar eens bladen balanceren (opnieuw). Toch ergens wat trilling.

Morgenavond?

Laatst bewerkt:
Back