the Wings Nistelrode , verzameltopic

Jurgen, je kunt die taart ook gewoon overdag even onder het afdak gaan zetten.
Dan zorgen wij 's avonds wel voor de rest.:banana:

@thom
Ik ben er geweest van 18.00 tot 19.00 uur. Had heet hele veld voor mij alleen.
Heb er 7 accuus doorgejast. Lekker kunnen oefenen. Prima vliegweer, bijna geen wind, goede temperatuur en droog.

Jurgen, bewaar dat gebak maar voor een week later. Dan kun je er zelf ook van genieten.
En ik natuurlijk ook. Ben de rest van de week de hort op.

Net weer even de accu's leeggevlogen met de Calmato. Heerlijk!!! Lekker rustig rondzoeven in dit mooie weer! Zonde dat er zo vaak gewerkt moet worden als het mooi weer is ;-)
Tim wilde het ook wel proberen 'Tim-ook-rondje-vliegen-???' maar met zijn 3 jaar is dat toch echt een beetje te vroeg... :-)

Haha, zet hem maar eens een weekje achter de pc met de sim :p dan vliegt ie al stukken beter :p kijk maar eens naar Justin Chi, manneke vloog op zn 4e al extreem 3D met grote heli's en op zn 6e al internationale wedstrijden :p dus wie weet wat tim zal doen :p

is er vanavond nog iemand op het veld, als er nog iemand komt wil ik ook nog graag even een uurte vliegen

@jurgen
nog een fijne verjaardag

:new-bday: Jurgen!

Weer een jaartje erbij, maar laten we hopen dat dit het jaar word waarin je echt leert rondvliegen! Maar daar ben ik niet zo bang voor, dat komt wel goed!

Maak er een mooie dag van!

Jurgen, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van.:new-bday::proost::celebrate:

:music::new-bday::music:

Gefeliciteerd Jurgen.

Mvg Johan

:new-bday: Jurgen!

Weer een jaartje erbij, maar laten we hopen dat dit het jaar word waarin je echt leert rondvliegen! Maar daar ben ik niet zo bang voor, dat komt wel goed!

Maak er een mooie dag van!

Staat best mooi al dat feestgedruis. Dank je wel mannen en vrouwen. Het gaat echtwel lukken. Veel vliegpleizer vannavond:D. Gebak zal volgende week woensdag wel worden

Is er vanavond nog iemand op het veld aanwezig?

Het weer ziet er goed uit, dus misschien kan ik vandaag komen vliegen.

Groet,
Theo

Zeker weten theo, je mag zo vast aanrijden dan :D ik ben er vanaf half 6 vanavond, en blijf tot 8 uur (dan ist toch donker). En voor zover ik heb gehoord, komen er meer VROEG :p Tot vanavond!

Back