the Wings Nistelrode , verzameltopic

jah, er is, na veel overleg, besloten alleen heli te doen op zondag 26 februari. vanavond hebben we met de organisatie hiervan een vergadering.
later wordt dan nog bekend gemaakt hoe en wat...

Met mijn zoon gaat het beter. Kan hem morgen ophalen uit het ziekenhuis. Dan hier verder verplegen.

Rob, echt iets voor jou.
Vandaag de Tarot aan de computer gehangen en het een en ander beter ingesteld.
Voor de liefhebber:
software: Flybarless Gyro Programming Software
Dit is een verbeterde versie van de originele software.
Uitleg over PID-gains: Quad resources & stories ... mitstart=3
Best wel ingewikkeld, maar altijd interessant om weer iets nieuws te leren.

Zodra het weer iets warmer is, of windstil, dan ga ik weer testen (anders is het me te koud). In feite gaat het daarbij alleen om de tail. De rest deed het op de meet in Almere al goed.

Frank (Chopstick) beterschap voor je zoon zodat die weer snel beter mag zijn.
Koud he zelfs hier op zolder zodat de lijm maar heel langzaam uithardt.
Dus het duurt nog wel een tijdje voordat dat vliegtuig (eigen ontwerp) klaar is, de vervanger van de gecrashte calmato van afgelopen zomer.

Bedankt voor al jullie goede wensen.
En bij mij op zolder is het wel warm genoeg. Maar als ik daar een heli laat optoeren loopt mijn vrouw denk ik heet aan.

Vliegen is er ff niet bij. veel te koud, dat is wel duidelijk.
Dus zit ik nu aan een Esky BeltCP van iemand anders te sleutelen. Aluminium kop erop etc. En natuurlijk meteen herstellen na een tailstrike.
Toch wat te doen. En anders kan ik altijd nog simmen.
Of bij Jurgen een bakkie gaan doen?

altijd welkom, dat weet je.

Wij hebben ook even geen vlieg tijd. Zijn bezig om de babykamer in orde aan het maken. Behangen-bedje-commode etc. Vrouwlief krijgt een behoorlijke toet. (hihi)

gaat er vandaag nog iemand naar het veld? als er iemand met de sleutel van de kantine komt, kom ik ook met mijn Typhoon.

Back