the Wings Nistelrode , verzameltopic

@Michael:
De sim doet het prima. Bedankt.
En Frank4 bedankt voor de tip om het als administrator te installeren.
Nu nog ff updaten en een goed model kiezen.
Voor mijn Spektrumzender is zelfs geen verloopkabeltje nodig.
Ben dus nu druk aan het oefenen.
En eens uitzoeken of er van ons veld een scenery gemaakt kan worden.

Scenery maken is vrij lastig. Mischien kunnen we eens met een paar man online gaan vliegen ? :D lijkt me leuk!

Voor de heli mannen, als tip zou ik Phoenix gebruiken. Dit is voo heli het meest realistisch en er is regelmatig een modelbouwforum server actief, ik ben er ook regelmatig te vinden.

Voor de vliegtuig mannen, ik ben weer een vliegtuig rijker!
Gister bij de heren van Rc-addict op bezoek geweest, en kon het niet weerstaan.
Ik heb de Hype DG-1000 gekocht. Dat is een schuimzwever van 2m span en weegt 750gr vliegklaar. Het mooie aan di model is dat de motor uit de romp komt als je gas geeft, en als je gas weer dicht doet deze weer mooi naar binnen klapt :D

Ik kwam toevallig nog een vergete 3S 1300 lipo tegen, ga vanavond kijken of er nog leven in zit, anders ga ik mischien vrijdag middag even naar het veld om hem te testen. (de gene die er dan ook zijn, kunnen wel een gebakje verwachten aangezien ik donderdag jarig ben) De rest krijgt andere keer taart :D

Fijne verjaardag morgen, Michael!
Goed dat je voor jezelf alvast een cadeau hebt uitgezocht.
Volgens mij heb ik Gerard eens met een zelfde zwever gezien.

Ik denk dat ik zaterdag kom, de vooruitzichten zijn dan gunstiger.
Ik twijfel of ik mijn Calmato vliegklaar zal maken of dat ik beter kan wachten tot ik weer wat meer gevlogen heb...

Heeft iemand nog iets van Johan Snijders gehoord?
hij zou in januari geopereerd worden en ik heb niets meer van hem gezien of gehoord.

#Frank graag gedaan
#Michael.alvast gefeliciteerd ook met vliegen en nieuwe zwever....online ben ik bijna elke avond op phoenix...
#allemaal..denk dat ik er zondag ben windkr 1a2 en zaterdag 4a5...maar nog een halve week te gaan dus t kan nog alle kanten op.

Van harte Michael.
En veel plezier met je nieuwe zwever.
Ik bekijk de omstandigheden wel vlak van te voren. Eerder blijft het toch gokken.

Heeft iemand nog zo iets liggen van 4mm staaldraad?
2v34fww.jpg

Laatst bewerkt:
Whoehooooeee, de DG-1000 is RTF. Kan niet wachten tot morgen, ze geven mooi weer aan, met een lekker licht windje :D Ben benieuw hoe die zweeft!!

Hoi Michael,

Gefeliciteerd met je verjaardag :new-bday:
Leuk toestel die DG-1000. Volgens mij heeft een ander clublid ook zo'n type toestel. Daar klapt de motor ook uit de romp.

Mischien ben ik er ook morgen ff om te kijken.

Groetjes Rob.

Dankjewel rob!

Ja, vind et een leuk ding! Heb 2 3S 1300mah accu's gevonden, dus dat zijn lange vliegtijden alst lekker warm is! En wie heeft er dan nog zo 1 ? :D

Trouwens: Span van het kistje is 201cm, en ik kom op een vliegklaar gewicht van 863 gram uit. Dat is niet veel toch ? :o Dat word lekker thermieken!

Zo, dat word vanmiddag lekker vliegen :D wie nog meer ? et zonnetje zal tevoorschijn komen, en dan kan het wel 15gr worden vandaag! dat is al bijna korte broeken weer! :D

En, lekker gevlogen?
Ik heb gisteren mijn 550 maar weer eens verkeerd geparkeerd. Dus ff sleutelen.
Gelukkig heb ik de 450 nog.
Even een rotgevoel, maar daar ben ik alweer overheen. Het hoort erbij.

Back