the Wings Nistelrode , verzameltopic

@Jurgen:
En dan eerst de gyro aan de PC, goede servo selecteren (zijn volgens mij voorgeprogrammeerd) en dan de servo pas eraan, gevolgd door de gewone setup (limits etc). De ball op een mm of 8 a 10 denk ik. Hoe minder, hoe beter de resolutie.

En, heb ik nog wat gemist afgelopen dagen ?

Kan niet wachten om jullie de Funjet te laten zien, een nieuwe accu scheelt nogal wat snelheid haha! :D

ook vandaag was het weer perfekt vliegen ! helaas een fatale crache van eeehhhhuuuu weet de naam niet direkt van de jongen maar pech had hij helaas wel zonde van zijn kyosho kist:yes:

ben erg benieuwd naar je funjet michael zal ik volkel vast inlichten:rolling: woensdag geven ze perfekt vliegweer op, ik wil er dan rond 1830u zijn ,nog meer gegadigden:wink:?

Ik was het wel van plan. Maar kan pas tegen 2 uur.
Eerst ff de regenpijp ontstoppen.

En de maandagclub heeft weer gevlogen!
Hebben we lekker onze heli's weer uitgelaten. Beetje rare windvlagen, maar toch goed te vliegen. De zon een beetje gesluierd, dus prima zicht.

Laatst bewerkt:
hehe, moet ff kijken hoe en wat... Krijg net te horen dat ik een verjaardag heb... Mischien dat ik even rondje kom doen en tussen half 9 en 9 weer ga. (denk het wel op die manier!)

Inderdaad eric, er komen fikse onweersbuien aanzetten zie ik. Ik verplaats een dagje, morgen avond geeft ie beter weer aan. Dan kan ik ook gewoon naar de verjaardag.

Back