the Wings Nistelrode , verzameltopic

jullie draadje is altijd zo kaal :confused:

Dit is een informatie draadje voor de leden van The Wings .;)

Zo kunnen we snel iemand bereiken voor vragen en of spullen of wie er wil/gaan vliegen.

Ook voor nieuwe piloten die bij ons willen vliegen is dit een goeie draad is wel gebleken.

En daarom proppen we dit ook niet vol met foto,s waar de leden van the Wings weinig aan hebben.
We zien ze elke week zelf vliegen.:D

Mvg Johan

Voor de opmerking van Johan, Michael.

Ik ben een grote fan van foto's en video's. Als je iets hebt het vooral laten zien. In zoverre geen blaam voor de andere zijde.

Maar na weer de 100ste fotoshoot van dezelfde funjet, yak, etc wordt het een beetje eentonig.

Vandaar mijn +1 voor Johan. Is weer zo een "moderne" internet slang voor iets leuk vinden.

Wel even een nuance aanbrengen. Indien mensen zich storen moet je gewoon niet in het betreffende draadje kijken, dat wel even gezegd hebbende.

En nu weer vrede op aarde en aan de koffie :)

Wat was het rustig op het veld. Waar was iedereen???

Eindelijk weer wat vluchtjes gemaakt. De wind was goed de zon scheen nog lekker en lekker wat tankjes leeg gevlogen. Maar het was wel eenzaam zo helemaal alleen.:D

oja, er zijn geen foto's van ;):D

Ik had een sport avondje haha (ja ik ja...) en ben ff niet op het veld. Ik heb weekenden meetings en doordeweeks zou ik wel kunnen, maar aangezien ik geen funjet meer heb ff, en de Xtra niet goed loopt, en de ulti te veel werk is om op te bouwen voor 's avonds ga ik ff flink aan het onderhoud met mn kisten :p

Nee joh, hou je zelf eens een beetje up to date door wat meer draadjes te lezen als alleen deze haha XD Staat in het draadje van Funjet Ultra, en als dat niet genoeg info is kijk maar op FB :p

Ik hoop dat het weer zo blijft, dan kunnen we vanmiddag lekker vliegen.
Morgen ben ik er zo wie zo niet, andere verplichtingen.

Hallo Frank

Heb jij nog een zagi of swift of iets wat er op lijkt als .DXF

Wil er een gaan snijden op mijn CNC snijder .
Word tijd dat hij gebruikt gaat worden.

Vandaag de Battwing weer invliegen .
Heeft een nieuwe vin gekregen , de oude werd door een speedkissie er af gevlogen .
Morgen dan weer de verlichting nog op de vin maken (word dan regen verwacht);)

Mvg Johan

Nou ik heb de ds420 er op zitten, echter van het geschud ben ik helaas niet af.
Dus ik wacht wel tot woesndag frank. Misschien heb ik wel iets fout gedaan.

Vandaag de Battwing weer ingevlogen , vliegt weer als gehat .
Moet alleen nog een kleinere prop op , 10x5 geeft teveel koppel . ;)

full

En ook de acroflyer schiet al mooi op .
full

Gaat woensdagavond zijn maiden krijgen.

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Back