the Wings Nistelrode , verzameltopic

@Jurgen
Zou inderdaad een klein beetje kunnen schelen.
Ook omdat ze wat stijver zijn, en dus meer rendement hebben.
En dat hoort er nu lekker allemaal bij. Leuk he, modelvliegen.

en vervolgens de limits weer opnieuw.

Aan iedereen:
Het weer ziet er voor zondag niet al te best uit. Gaat het feestje dan wel door?

Deze morgen kwamen wij op het veld en daar bleken vandalen weer te hebben toegeslagen, een ruit van de kantine vernield en een stuk ijzer de kantine ingesmeten, onze koffie potten kapot en alles onder de glassplinters.
dit is inmiddels weer allemaal hersteld en vernieuwd.
GroteFoto-ZMGHJJR6.jpg

:vamp:tjonge,tjonge, wat heeft dat tuig er nu aan. In het bos staan zat bomen om je af te reageren.:???:, dacht ik zo.:evil:

@Frank, Ik kon het toch niet laten................... De wind is nu minder, dus een mooie afstelmogelijkheid en die heb ik genomen ook. En raad eens, Ik ben nu ook het schommelen van de tail in eens kwijt. Grappig he. En dat alleen maar met carbon tailbladen veranderd.:)

@cajo en Frank. Dank je wel voor de snelle actie ( het vernieuwen en opruimen van de zooi ) ivm de vandalen!

@ alle bbq-ers : Hopelijk morgen een goede BBQ met minder regen dan dat ze nu voorspellen.:zon:

&*$#@)*()&)&!!!!!!!!!!!

Bedankt voor het opruimen mensen!
Na 17:00 uur schijnt het droog te worden.
Hoop dat de BBQ toch gezellig wordt.

vanmiddag waarschijnlijk dus niet vliegen, maar de bbq zal wel doorgaan... beetje raar als de slager nu alles afgezegd zou krijgen :s

Dat is balen. Maar erg snelle actie. Hulde!

@Jurgen:
Mooi dat je het kwijt bent. Zat er toch nog ergens net even teveel speling.

En hopelijk is het wat beter als de vlam in de pan gaat.

Als je kunt breng die dan mee kunnen dan nog altijd kijken of we hem opzetten, wij zijn rond 2 uur aanwezig ondanks het weer.

Heb het zelfde probleem achterstallig onderhoud tuin.
Heb wel schuimblokken voor je als je nog wilt hebben, laat maar effe weten.
Had ze afgelopen woensdag in de auto liggen, was effe vergeten dat ze er nog in lagen.

Gr. John

Die wil ik graag hebben. Moet nog wat koffertjes van de heli's fatsoenlijk inrichten.
komt wel. Is geen haast bij. Als je ze snel kwijt moet kom ik ze wel een keertje ophalen.

Back