the Wings Nistelrode , verzameltopic

ik kom zo even naar het veld om te vliegen. ik zie wel of er iemand is, anders ben ik na een paar accu'tjes leegtrekken alweer weg.

Afgelopen zaterdag ben ik in Nistelrode geweest en heb ik met veel mensen gesproken. Daarna heb ik besloten lid te worden omdat ik mijn 2d hobby graag wil verplaatsen naar 3d.

Daarom dacht ik laat ik me via dit forum maar kort voorstellen. Mijn naam is Erwin en ik ben al een tijd bezig met modelbouw. Om eerlijk te zijn wel af en aan omdat ik het gewoon te druk had met School/werk. Nu het allemaal weer wat rustiger is (wat je rustig kan noemen) wil ik graag mijn hobby weer oppakken. Na in middag gezellig te hebben zitten praten met onderranden, Frank, Rob en Jeron (Namen onthouden is niet mijn sterkste punt) heb ik besloten lid te worden.

Ik zal zeker nog veel moeten leren omdat ik nog nooit gevlogen heb maar ik geloof dat het zeker goed komt.
Hopelijk tot in Nistelroden

Mvg,
Erwin

Ik verwacht vanavond toch wel een lekker druk avondje! Schijnt de beste avond van de week te worden... wind: 7km/h droog en lekker warm!

Ultimate en funjet gaan mee :D

De Ulti gaat vanavond vliegen hoor! en een 3D program ga je niet zien, punt 1 dat kan ik niet :p en punt 2, moet hem nog goed afstellen, betreft zwaartepunt, en motor wat beter af stellen.

Back