the Wings Nistelrode , verzameltopic

Heerlijk vliegweer vanavond, en het was erg rustig op het veld.
Morgen opnieuw mooi vliegweer verwacht dan ook wel meer vliegers.

helaas kan ik morgenavond niet andere verplichtingen :sad: vanavond ook niet gelukt te komen, ik denk dat het vrijdag avond word of anders t weekend, hopelijk werkt t weer wat mee maar gezien de vooruitzichten hhhhhmm??? zie ik het niet zitten maar je weet maar nooit toch :wink:

Fijn te lezen dat er eindelijk weer gevlogen wordt. Geniet er van en vlieg een extra rondje voor mij?

Ik kom er net tot mijn grote schrik achter dat de pipermeeting op de 18e is en niet de 15e zoals ik dacht!
De 18e is mijn zoontje jarig dus ik zal er waarschijnlijk niet zijn.
Dan hoef ik me ook niet meer te haasten met mijn piper...

misschien vanmiddag nog, maar eerst even een telefoontje afwachten van een maat van mij... als ik kom, kom ik met de fietskar :D

Nou ik ben al terug. Ik was er al voor 6 uur, maar halverwege m'n 2e vlucht begon het ineens behoorlijk te waaien. Met veel kunst en vliegwerk m'n kist op de grond kunnen zetten.
Daarna maar snel ingepakt. Onderweg naar huis ook de eerste ruppels op de voorruit.

Jammer, maar toch even lekker gevlogen.

ja, ik ben vanmiddag ook op het veld geweest van ongeveer half 2 tot 3 uur. alledrie mijn accu's leeggevlogen en tussendoor wat in de zon gelegen op het zachte gras.
tijdens een vlucht kwamen ook een boel Kreidlers voorbij en ben ik dus even geland. op de terugweg naar huis kwam ik ze weer tegen en ben dus met mijn brommer+kar een stukje meegereden tot onze wegen zich scheidde.

@Jurgen,
Ik ben bij een ander ziekenhuis voor een onderzoek naar de slaapstoornis.
Dus niks bijzonders. Hopelijk levert dit iets op.

Voor de rest zie ik idd het weer aan, en houd ik het vliegen simpel. Just to be sure.

9 september is er een helimeeting bij te Hawks te Vught.
Heli-Addicted.nl • Bekijk onderwerp - Summermeet 2012.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij.

Deze meeting is ipv de meeting bij the Wings. Dus als er helivliegers zijn die mee willen doen: aanmelden in bovengenoemde post.

de romp is bijna af van mijn nieuwe sleepzwever n vintage ASW15 van modellbau hegi :grin::wink:

full

full

gaaaf he!! :grin:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back