the Wings Nistelrode , verzameltopic

Gisteren ben ik komen kijken in Nistelrode, en dat beviel me wel. Leuk sfeertje, mooi veld. Heb me ingeschreven bij Rob, de contributie betaald en nu eens kijken wie me les wil geven :-)

Dank voor de tips trouwens om voor een Graupner zender te kiezen, ziet er goed uit. Heb gelijk een MX-12 met HOTT besteld.

Welkom bij de club Serge

Wat wil je gaan vliegen ? vleugel of heli .

Voor vleugel denk ik dat je even bij Frank (Sanka) aan het lijntje komt .
Heeft ook Graupner en is wel het vaakst op de club.

Mvg Johan

Hoi Serge,
Ook welkom namens mij.
Lessen worden meestal ter plekke geregeld als er iemand aanwezig is.
Frank 1 (Sanka) is idd degene die het meest lest omdat hij het vaakst aanwezig is.

Spreek op het veld gewoon iedereen aan en houd dit draadje goed in de gaten want hier melden veel leden wanneer ze gaan vliegen.

Hoop je binnenkort te ontmoeten.

Dank! Ik ben niet zo van de heli's, geef mij maar een vliegtuig. Heli's wel gaaf om te zien hoor, maar naar mijn idee gaat er niets boven een vliegtuig. Uiteindelijk wil ik graag scale gaan vliegen, acrobatics spreekt me wat minder aan. Ben altijd al dol geweest op toestellen uit WW1 & WW2. Allemaal de schuld van de flight sims/games uit begin jaren '90, met name "Secret Weapons of the Luftwaffe" en "Red Baron".

Zelf kom ik wrs vanavond of morgen naar het veld, afhankelijk wanneer Rob en/of Frank 1 komen. Sowieso nog even formuliertje afgeven aan Rob.

hallo allemaal,

hier is het nog steeds lekker warm en morgen de laatste dag.
ook namens mij welkom ik zie je wss van het weekend wel op het veld.
als je electro vliegt kan ik je ook evt wel lessen als frank niet aanwezig is.

mvg thom

Back