the Wings Nistelrode , verzameltopic

12x8 is dan te klein.. Als ze 13x8 opgeven... Als je dan 1 maat kleiner diameter pakt moet je er 2 in spoed groter pakken dus zou je een 12x10 moeten nemen.

Mss heb ik nog wel een leuke APC liggen 13x8 ofzo, mag je zo hebben als ik hem heb ;) zal vanavond eens kijken.

12x8 is dan te klein.

Waarom denk je dat .

ASP geeft verschillende prop groten aan.

Propeller: 12x7-8, 13x5-8, 14x5, 14x6, 15x4

Daar is 12 x 7 de kleinste en 15 x 4 de grootste.

Dus zou ik zeker de 12 x 8 proberen omdat de motor het een stuk lichter heeft , en daar door ook makkelijk op topspeed komt .
De 14 x 7 vind ik al te groot , je motor zit dan al over het max. wat ze aangeven .

Ze lopen dan ook niet meer lekker .

Mvg Johan

Net even in het boekje van de ASP gekeken en daar geven ze 12x6 aan.
Maar ik wil eerst maar eens een 13x8 proberen.

Binnenkort maar eens gaan kijken voor een digitale toerenteller. Meten is Weten.

Als de andere Frank (Zenith) hem niet wil mag jij hem hebben (kopen) .

Mvg Johan

Ps: bied hem eigenlijk veel te goedkoop aan , kost nieuw 24 €

Nationaal Modelvliegkamp Oss

Beste allemaal,bij Delta Oss is al een aantal dagen het Nationaal Modelvliegkamp bezig, erg leuk om eens te komen kijken, 43 vliegers in alle leeftijden en een zeer gevarieerde vloot van vliegentuigen, en heli's en nog veel meer, kom gerust een keer langs, het is nog tot vrijdag.

Gr. John F

Ik heb er weer zin in... Moet je wel je pokkeherrie uit laten ;-)
Heb trouwens de Bixler aangepast n.a.v. jullie tips, wil hem graag voor de eerste keer vliegen. Heb ook batterijtester gekocht, was ook goeie tip. Die maïs-lipo is dood.

Back