the Wings Nistelrode , verzameltopic

Nou de mist trekt mooi weg, ik ga het er straks op gokken. De RV-4 is er klaar voor. Zijn er straks nog anderen op het veld, en zo ja, vanaf hoe laat?

Vandaag weer 2 mollen gevangen waren no. 8 en 9 nou moeten ze toch wel bijna op zijn zou ik zeggen, ik wil het veld niet langer delen met mollen.

Helaas is de RV-4 tijdens zijn maiden neergegaan in mijn eerste crash. Direct na het opstijgen viel de motor uit, en raakte gelijk in een stall waar ik niet meer uitkwam. Schade valt relatief gezien nog wel mee, de firewall moet opnieuw worden gemaakt.
Les voor de volgende vlucht: uitslagen van hoogteroer mogen een stuk minder, en kijken waarom de motor uitviel.
u6e7utyd.jpg

y5uba3at.jpg

Mooi kl*te Serge.

Met deze temperaturen hebben methanollers best wat moeite. Zeker als ze nog niet helemaal zijn ingelopen. Dit kan een oorzaak zijn dat je motor uitviel.

Heb je de maiden zelf gedaan?

Hoi Frank,

Gaat niet lukken voor mij. Ik moet naar mijn broer. Hij heeft net een kleine gehad.
PS: De Phoenix Ice 75A is onderweg. Dus binnenkort de 500 eens afbouwen.

Groetjes Rob.

heli vliegen

@Chopstick

Ik werd opgeroepen voor een spoed klus op het werk , hopelijk de volgende keer beter.
Tot in de vergadering onder voorbehoud.

m.v.g. JF

@Zenith had idd zelf de maiden gedaan. Had geen rekening gehouden met de temperatuur. Is het dan beter om met de volgende vlucht te wachten op betere temperaturen? Hoop het niet...

@Zenith had idd zelf de maiden gedaan. Had geen rekening gehouden met de temperatuur. Is het dan beter om met de volgende vlucht te wachten op betere temperaturen? Hoop het niet...

Dan loopt een motor betrouwbaarder dan met deze temperaturen. Zeker als hij niet helemaal is ingelopen.
Misschien kun je hem op de grond nog een paar tankjes laten draaien.

Of je wilt wachten, dat is jou keus.;)

ook met mij gaat het heel heel langzaam weer wat beter :yes: ik ben de laatste weken zo verschrikelijk ziek geweest ,ik ben zeker n 15 kilo kwijt geraakt !!:yes: ook ik heb jammer genoeg door ziekte de vergadering moeten missen helaas !!:wink: nou ja hopelijk krijgen we weer n prachtig vliegjaar zonder veel ellende en stukken :wink::grin:

Back