the Wings Nistelrode , verzameltopic

Michael
Woon jij sinds kort soms in afrika ??? hier is het in de verste verte nog geen vliegweer.
Ben trouwens aan het klunzen om de slowpoke van de grond te krijgen wat maar niet wil lukken, heb alles nagekeken tot ik er achter kwam dat de carburateur een verkeerd onderdeel bevat waardoor deze niet is af te stellen moet nou iets gaan bestellen om het weer gangbaar te maken.
Maar als het weer is om te vliegen, ga ik weer dan maar met iets anders.

Michael
Woon jij sinds kort soms in afrika ??? hier is het in de verste verte nog geen vliegweer.
Ben trouwens aan het klunzen om de slowpoke van de grond te krijgen wat maar niet wil lukken, heb alles nagekeken tot ik er achter kwam dat de carburateur een verkeerd onderdeel bevat waardoor deze niet is af te stellen moet nou iets gaan bestellen om het weer gangbaar te maken.
Maar als het weer is om te vliegen, ga ik weer dan maar met iets anders.

Nou... nee gewoon in wijchen nog!

Maar hij geeft via Windfinder aan dat het droog blijft en dat de wind vanavond goed gaat zakken. Heb de laatste weken al vaker meegemaakt dat het overdag keihard waait, en savonds rond uurtje of 8 ineens windstil is :D

Nou de eerste bestellingen voor mijn terugkeer geplaatst...
Twee keer mx-12 Hott.... twee extra ontvangers...

Bij Hobbyking, een shocky, een Bixler en een Radjet, lipo's voor deze kistjes, lijm, connectors etc...

Nu nog een Sebart Shark een een 30 cc Yak-54 en de boel is compleet.....
Weet iemand iets van de kwaliteit van de RCG benzine motoren die ze bij hobbyking verkopen?? Of toch voor een DLE gaan?

heeeeeeeeeyyyy bassie leuk da je ook weer gaat vliegen samen met t kleine manneke neem ik aan toch gezien je 2x mx12 hott besteling ? nou klein zal t manneke wel niet meer zijn haha ,wwoooow mooi gelijk n sebart shark goede keuze bas daar ga je veel plezier aan beleven :yes:

ps als ik moest kiezen tussen die twee koos ik de DLE maar ze zeggen dat de hobbyking motoren ook perfekt draaien ? dat scheelt je wel n berg in de portomonee bas :yes:

nou hopelijk komt er beter vliegweer als de laatste dagen:sad:!! want ik wil mn gekregen zwevertje de atlantis re maidenen:yes: en ook de sig piper 1/4 scale maidenen , de 125 saito is gereviseert met n grondige schoonmaakbeurt en nieuwe lagers en ook de kleppen zijn nieuw gestelt! met behulp waarvoor mijn dank van cajo !! dus de moter kan binnenkort weer opnieuw ingedraait worden en n lang leven tegemoed :yes:

laten we het hopen kawa ,ik word hier knap depri van ! nou ja laten we maar niet klagen straks is het weer te heet en dat hoeft voor mij nu ook weer niet ! hahaha:rolling:

Onderdeel voor de carburateur van mijn saito besteld als dat binnen is kan de slowpoke weer mee om te worden afgesteld en hopelijk dan ook de lucht in.

Hey Johan, alles goed?

Ik heb vandaag m'n gevoel gevolgd en naast de bixler2, de radjet en de shocky een calmato sport gekocht, samen met een 46 AX en alles wat erbij hoort. Naast electro methanol dus.... Daar heb ik voorheen toch de meeste schik mee gehad!
I

kennismaking??

hallo
kan iemand mij vertellen wanneer deze week leden aanwezig zijn op jullie locatie.????
wilde keer komen kijken voor info en evt lid te worden
ik ben nieuw in het vliegen met modelbouw vliegtuigen..

mvg willie

Back