Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga er ook proberen te zijn om de bixler in te vliegen.. Maar heb eerst nog een klant..papieren ingevuld en contributie voor mij en m'n zoontje overgemaakt.
@metroid: zal ik de papieren bij Ton afgeven vanavond??
Was leuk om na een paar jaar weer te vliegen! Veel nieuwe gezichten, gezellige club nog steeds!
Jammer van de crash van Erik, Michael thanks
voor de hulp.
was wel leuk vanavond.
heb eindelijk wielen onder mijn vliegtuigje waarmee ik wel over gras mee kan opstijgen, echter weet ik niet of ik met deze wiele ook kan landen......
ik heb net spulle besteld op hobbyking, heb ook meteen van die clevis dingetjes en die dinge waar je die aan vast maakt besteld, maar ik denk dat zoals iemand anders al zij dat de servo te zwak is.
Serge bedoelt waarschijnlijk dat als jouw servo kracht zet op jouw roer, en de wind duwt ook tegen jouw roer dan wil je servo toch zijn kracht kwijt en duwt gewoon tegen jouw stuurstang en die maakt dan een bocht.
ik zal straks wel kijke of dat zo is maar dat verklaart nog steeds niet het probleem omdat de servo de stuurstang naar zich toe trekt als ik omhoog wil, dan kan die dus niet wegbuigen.