A
Aaalie
Guest
Mee eens, de R is heel goed, de H is goed! Mogelijk dat de Rhino's vergelijkbaar zijn met de R uitvoering... word vervolgd...
Greetz Aldert
Greetz Aldert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Controleer even of de LiPo afslagspanning nog goed is. Regelaar doet een beginmeting van de accu-spanning en als de weerstand te hoog is, meet hij de verkeerde spanning.De vonk overslag is opgelost10 Ohm 1Watt werkt perfect, met deze waarde kan ik de lipo's zonder wacht tijd meteen aansluiten ...
Weerstand mag na doorsteken gewoon blijven zitten. In dit draadje staat een aantal plaatjes en verwijzingen:... Hoe ga je nu te werk dan? Eerst aansluiten met de weerstand er tussen en dan " doorsteken" in de connector zonder weerstand ...
Controleer even of de LiPo afslagspanning nog goed is. Regelaar doet een beginmeting van de accu-spanning en als de weerstand te hoog is, meet hij de verkeerde spanning.
Daar ben je iets te snel geweest: bij verdubbeling van toerental (of snelheid bij beweging in rechte lijn) is acht keer zo veel vermogen nodig. vermogen = koppel * draaisnelheid, het benodigde vermogen loopt op met derde macht van toerental (snelheid).
Bij gelijkblijvende spanning houdt dit in dat de stroom ook op wil lopen met de derde macht van het toerental. En stroom loopt op met kwadraat van spanning.
Dat kan ik niet zeggen want hoewel het toerental lager is, zal de bladspoed groter moeten zijn om de heli in de lucht te houden.Wil graag weten wat het amperage zou zijn bij halvering toerental ...
Auto-roteren zit er niet in als je BEC uit de regelaar komt
Bladen stonden vrijwel stil toen de heli de grond raakte, maar de schade valt nog mee gezien de klap die de heli te verduren kreeg.
Maar er komt nu dus een aparte BEC in (Turnigy 8-15A) en voor de zekerheid ga ik ook alle Hobby-City 6mm connectors vervangen voor de 6mm LMT connectors.
Gr,
Mario
Beideow, mario, dat is goed balen zeg.
Maar wat bedoel je met "alles spanning weg" ? Geen ontvangst meer en/of motor uit ?Bas
Tussen 5.02 en 5.05. heb geprobeerd die 3 sec. data te plaatsen, lukt mij helaas niet!Na hoeveel minuten ongeveer gebeurde dit ?Bas
Succes met de wederopbouw, ik neem aan erg veel schade ....Bas