Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roy, die stickers komen van HaubenDesign.de, het probleem was toen dat de vlammen stickers overliepen van zwart naar bruin in plaats van zwart naar rood, ik heb toen netjes nieuwe gekregen.
Mocht je ze willen kopen, gebruik dan een zeer sterk zeep sopje om ze op te brengen, de cockpit sticker zijn namelijk erg dun en plakken verschrikkelijk goed![]()
Gr,
Mario
Je hebt een dikke kans dat dit ding de werking van jouw regelaar gaat beinvloeden. Gewoon aan de veilige kant blijven kwa spanning.
Bovendien wil je niet dat je heli plots gaat aftoeren tijdens een manouvre, dan maar een pack om zeep![]()
Een te lage onderspanning is inderdaad 'killing' voor een lipo.
En een lipo zal altijd spreiding hebben in de afzonderlijke cellen. Echter, als die spreiding zo groot is dat de ene cel echt onder zijn 3Volt grens komt terwijl de andere daar nog ruim boven zit, ja dan is er iets met het pack aan de hand, waar je mijn inziens niets meer aan kunt doen. Het is dan een gegeven feit.
Je kunt dan inderdaad stoppen met vliegen om het pack te sparen, maar uiteindelijk kun je dus korter vliegen. Maar het pack blijft dan wel heel ja.
Aan de andere kant, als het je echt gaat om levensduur dan zou ik de packs niet verder dan zo'n grofweg 80% leegvliegen.
En als je dat doet dan stop je met vliegen voordat de lipo 3 Volt per cel heeft bereikt. (ik raad ook iederen aan om mbv een timer te vliegen)
En dan zul je die ondergrens van 3Volt niet gaan halen.
Maar goed, baadt het niet, dan schaadt het niet, zou ik zeggen ...
2 x 6S een optie misschien?
Het maakt immers niet uit dat het niet een kant en klare 12S setup is.
Het gaat je toch om de aparte cel spanning?
Misschien vergemakkelijkt dit het zoeken
Greetz,
Michiel.