Dirk
Forum veteraan
Staat zelfs bij het Kruitvat op de website KKS-Assortiment3 ergens onder aan de pagina ... moeten ze dus zo in hun kassa-computer kunnen opzoeken ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze:
Bogena is het merk.
Tja... 't werd mij tot twee keer toe verkocht als "gele vaseline"...
Stond zelfs op de bon, dus wie ben ik om daar tegenin te gaan?
In ieder geval: weer iemand geholpen.
Die is goed
Roel gaat om uierzalf en laat hem tweemaal Vaseline verkopen
Ik had jou hoger geschat hoor Roel
Ach, zolang het goed bevalt en doet wat 't moet doen...![]()
Hallo IV,Ik had trouwens gelezen dat Stabilit Express niet echt tegen water kan.
Heb je nog wat plaatjes ter illustratie?
Ben benieuwd welk reductiekastje je hebt gekozen.
Pers ook niet te veel vet in de as... vaseline/vet kan behoorlijk warm worden.
Succes met de inbouw!
Mooi slepertje RAF!
hallo vlieger,
Dat de motor wat warm wordt en je regelaar ook zou kunnen liggen aan je vertraging. Als de snaar wat strak staat is het verbruik een stuk hoger. Het kan zijn dat de snaar wat soepeler wordt na een 3x varen. Mocht je de snaar nu soepeler willen maken dan moet je de snaar een nachtje in de wd40 laten staan. Bij het modelautoracen wordt dat gedaan om snaren direct soepel te krijgen als die te stug zijn. Ik weet echter niet of de snaar van jou vertraging daar ook tegen kan.
Neem je "Paul Denker" morgen ook mee ?
grtn,
Frans
Dan had ik het verkeerd begrepen.... Lopen de tandwielen netjes in elkaar met overal een klein beetje speling ? Of loopt het op 1 punt zwaar of bijna vast ? Wat zowieso wil helpen is (teflon)vet op de tandwielen smeren. Scheelt in het geluid. Als het plastic van de tandwielen maar wel tegen (teflon)vet kan ! Sommige vetten tasten het plastic aan wat daardoor scheurt/splijt etc.