Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het ging mij om het feit dat bij iedere vraag van een beginner het weer op nieuw duizend keer herhaald word.
Breek me de bek niet open, bij mij op de club lopen ook een paar van die zielige figuren rond. Op iedereen kritiek, doen zelf niets, geven mij een grote mond als ik iets fout doe, of halen me zelfs naar de kant. En het ergste is, ze worden er ook nog eens goed voor betaald (ik heb ze ooit zelf ingehuurd). D'r is een speciaal woord voor zulke mensen, kan er even niet op komen ... ligt op puntje van mijn tong.... Ook hebben clubs nadelen bv dat er veel anderen zijn die in de weg vliegen of dat er arrogante bedweters rond lopen ...
Er zijn er zelfs waar ze heel leuk met elkaar om gaan, waar je ontzettend veel lol kunt hebben, een schat aan ervaring treft en waar je geholpen wordt als je er niet uit komt. En waar ze prachtige velden hebben waar je gewoon een grondstart kunt maken. Ben er vandaag weer de hele dag geweest en zit nu nog na te genietenEr zijn ook clubs waar men wel normaal met elkaar omgaat.
Ben geen lid geweest bij de Betuwse Modelvlieg Club maar bij Cumulus Winssen/Nijmegen.... ron van sommeren: Ik ben geboren in Tiel en Ik kwam vroegar nog wel eens kijken bij jullie op de club. Het is me toen nooit zo opgevallen. Toen was jij er zeker nog niet...
In de tien jaar hier op MBF heb ik net nodige commentaar heb gehad vanwege verwijzen naar club, off-topic out-of-the-blue opmerkingen in andere draadjes, er is zelfs een "haat Ron" draadje geweest. Enfin, alles voor de goede zaak d.w.z. de beginnende vlieger, en niet zozeer de clubs, die draaien doorgaans goed. Ook meer dan genoeg bijval gehad hoor.RON kan jij de linkjes er nog even onder posten hebben dat ook weer gehad...
Ik zou graag nog eens een overzicht van ervaren wildvliegers zien, dan kan ik die bij mijn drie club links plaatsen. Maar elke keer als ik een commentaar-gever vraag om dan zo'n overzicht te maken, blijft het akelig stil aan de andere kant.