Tips Voor de beginners die geen les of niet bij een club willen!

Heee Alfred Heb je geen werphengel? beetje goed mikken dan dan krijg je hem toch wel te pakken?

hij is nergens meer te vinden, niet getreurt was toch kaduuk na het waterbad

gisteren me pibros finaal stuk gevlogen, vol gas de grond in
me duim wil nog niet wat ik wil

vanmiddag weer eens met de zwevert, pk`s de lucht in

Mijn motor was blijbaar ook overleden naar die laatste crash. Ben nu van een 1120kv 290 watt motor met 10/6 prop naar een 1400kv 400 watt motor met een 9/6 prop gegaan. ook een 60 A controller nu.

Wanneer je club-trainer zegt dat je klaar bent voor je brevetvlucht.

Of wacht... dat wilde je niet horen ;)

Ik heb het inderdaad al vaak gehoord maar goed. Alles went he! Beetje vermoeiend.

Bovendien is dat niet echt een garantie dat je goed kan vliegen. Een kennis heeft zijn nieuwe vliegtuig compleet aan gort gevlogen tijdens het examen. :) en een andere kerel had het na de eerste keer na het halen van zijn brevet. Tja mensen denken dan dat ze het kunnen en worden overmoedig en dan gaat het mis.

Heb het trouwens opgegeven met die club hier. Ben er nu 5 keer geweesd, telkens niemand, heb een mail gestuurd via de website van de club met vragen over lidmaatschap en brevet. Totaal geen response.

Hee Wiert, Jij hebt er een! :)

Ja inderdaad, Ik had ergens gelezen dat als je alles low rate zet dat je hem eventueel als tweede vliegtuig kan nemen. Echter schijnt het nogal verleidelijk te zien het gas open te trekken en dan wordt het wel trickie :) Ik vlieg in de simulator wel veel met de slinger den die vind ik erg fijn vliegen maar ja die is lang niet zo snel.

Ik was gisteren trouwens even in de rc shop hier even bij kletsen, en de beste man lied me even een folder zien van de nieuwe vliegtuigen van Hype die uit zijn komen. Zag er goed uit. Ik vind de Zwarte Pitts special wel echt gaaf! Zou dat wat zijn als tweede vliegtuig?

Hype

Laatst bewerkt:
Heb trouwens een eerste filmpjes gemaakt. Mijn eigenwijze broer heeft gefilmd, het advies om niet in te zoomen werd compleet genegeerd dus de kwaliteit is niet zo goed.

Super cub - YouTube

Er zit ook nog een filmpje van een landing tussen ergens. Het gras was een beetje hoog dus echt goed landen zat er niet in, het eindigde meestal in een koprol voorover :)

[media=youtube]B1am6p0UMcA[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back