Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gedeeltelijk.Blijkbaar doet dat grote alu-ding alles mooi in volgorde.Mooie bak Luc. Blijkbaar is je pneumatisch probleem dan al opgelost?
Groeten, Bart.
wou er de remmen opzetten,maar dit ventiel werkt met een servootje.Jup, je hebt slechts 2 standen op het kanaal. Maar aux van je ecu? Dan zet je die toch op 1 kanaal modus?
Kan je geen ander kanaal op die schakel kanalen gooien? Kleppen? Remmen?
Anders de servo mechanisch afregelen? Moet toch kunnen met een ander heveltje edg......
of de throttle cut instellen..Jetcat kan toch gewoon op het gaskanaal alleen gevlogen worden?Je kan de turbine dan stilleggen met de gastrim, gewoon de gevoeligheid van de trim zo laag mogelijk zetten. Op 4 tikken trim leg je'm dan stil. Was bij mij nooit storend.
Tja,het is geen Hawk geworden.
Had prijs laten maken bij Sandor voor de CARF-Hawk compleet,en ik moet zeggen de prijs die hij voorstelde was meer dan ok.Spijtig genoeg door al die verhalen over slecht vliegende Hawks heb ik er toch een beetje bang van gekregen.Dus ik stelde Sandor voor om ook eens prijs te maken voor een Flash compleet.Raar genoeg kreeg ik hierop het antwoord dat een prijs maken veel tijd inneemt en dat hij enkel prijzen wou samenstellen voor mensen die wisten wat ze wilden kopen????Zelfs na gezegd te hebben dat ik niet van plan was om de ganse kataloog af te gaan,wou hij geen prijs geven voor een complete Flash.Daar ik niet wou smeken ben ik dan maar elders mijn licht gaan opsteken........
Met dit resultaat:
Het is een Eurofighter geworden met een P-160 erin.
Heb ook een P-120SX besteld die ik zal inbouwen in een nog te kopen Flash.
Enkele fotos van de eurofighter
mvg,
Luc
Gefeliciteerd met je aankoop , de basis is al eens goed..
voor de rest zal ik niet op je commentaar ingaan , zal ik ook niet doen op je aankoop ;-)
Schakelaar mixen op het gas kanaal werkt ook goed. Dan is het bijna net zo als 2 kanaals![]()