Ik ben echt met veel te veel bezig en toen zag ik ook in een keer die ornithopters langskomen. Wauw, das wel cool dacht ik toen. Ik ben gelijk maar info gaan zoeken, maar dan blijkt dat het toch nog wel een klein wereldje is! (wel leuk eigenlijk). Hier op het forum 1 pagina aan onderwerpen en er zijn dus enkele rc-modellen op de markt.
Nou ja, des te leuker, valt er nog wat te verbeteren.
Niet te hard van stapel lopen maar, dus eerst maar begonnen met het beginnersmodelletje, ik had nog wat balsa liggen.
Nu net 's avonds geprobeerd, maar dat lukte nog niet echt perfect. Er leek geen wind te staan, dus ook ff buiten geprobeert, maar hij fladdert als een blaadje naar beneden. Heeft iemand misschien tips?
Als ik een paar werkende modellen met rubbermotor heb, wil ik misschien een microversie uitvoeren met micromotor, heeft iemand dat al gedaan?
Ik hoop dus nog wel het een en ander vliegend te krijgen!
groeten, Sietse
Nou ja, des te leuker, valt er nog wat te verbeteren.
Niet te hard van stapel lopen maar, dus eerst maar begonnen met het beginnersmodelletje, ik had nog wat balsa liggen.

Nu net 's avonds geprobeerd, maar dat lukte nog niet echt perfect. Er leek geen wind te staan, dus ook ff buiten geprobeert, maar hij fladdert als een blaadje naar beneden. Heeft iemand misschien tips?
Als ik een paar werkende modellen met rubbermotor heb, wil ik misschien een microversie uitvoeren met micromotor, heeft iemand dat al gedaan?
Ik hoop dus nog wel het een en ander vliegend te krijgen!
groeten, Sietse