Game, set and match [emoji4]Model wordt helemaal geglast zal dus stevig genoeg worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Game, set and match [emoji4]Model wordt helemaal geglast zal dus stevig genoeg worden.
Voor de lol eens wegen voor en na het glassen.....Model wordt helemaal geglast zal dus stevig genoeg worden.
Je hoeft ten opzichte van de plannen van Top Flite, echt niets te verstevigen. Dat is alleen maar onnodig gewicht toevoegen.
Da's dan wel veel geld voor alleen een kartonnen doos met een tekening....Wil je het écht goed doen, moet je het meegeleverde hout weggooien, het is allemaal te zwaar.
Nu ben je me even kwijt.Echter, bouw je 'm gewoon met het hout uit de kist, volgens plannen, krijg je een prima vliegende kist.
Ik bouw zelf met hout van ~0,1 , dus een plankje 3 is dan 30 gram, dat is voor mij licht hout.Het is dus niet zó extreem als jij stelt. Maar of je bv. een 2m05 vleugel geheel indekt met 3mm balsa plankjes van 20-30 gram per stuk (=top flite balsa), of 12-16 gram per stuk (=zelf geselecteerd bij houthandel), dat kan aardig oplopen.