Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat blok is er meer voor het opvangen van de druk t.g.v. knikbelasting, ze houden de liggers voornamelijk van elkaar weg.De sheer webbing van de middenvleugel zit tussen de hoofdliggers en is 3mm (!) vliegtuigtriplex, dat kan wat hebben lijkt me
ik gebruik een aparte ontvangeraccu. De rode draad van de beide Becs zijn losgekoppeld
Goed, hebben jullie evt. een suggestie voor een beter regelaar voor me?Je hebt genoeg ruimte met de huidige Turnigy regelaars Ralf. Dit gezegd hebbende, in een twee-motorig toestel zou ik toch voor wat betere regelaars gaan.
80A regelaar kan helemaal geen kwaad, wat minder warmte ontwikkeling, maar veel zal het niet schelen
N.P.S. was juist ik gebruikte een aparte ontvanger voeding met 6A UBEC dus het toestel bleef bestuurbaar, echter:Het ging in eerste instantie mis met het sturen, dat kan de BEC geweest zijn.
Als dit zo was dan moet dat in een heel kort tijdsbestek gebeurd zijn want de accu's zijn er bij de crash uitgeschotenDe crash en het vervolgens blokkeren van de motor kunnen de FETs van de regelaar hebben doen uitbranden.
Thanks Dries, ik denk dat je gelijk hebt.Ik blijf er vanuit gaan dat je echt een rot exemplaar had, die te lijden heeft gehad onder zijn eigen warmte die hij niet wegkreeg....
Die 55A regelaar an sich was zeker ruim genoeg. 80A gaat je niets meer brengen....
Blijft jammer natuurlijk....