Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Zo heb het foto landingsgestel in elkaar gezet eens zien of dit iets is!

img0464cz.jpg

En ik heb de backlight geplaatst in mijn zender, zeker een mooie upgrade! Het is makkelijk te installeren (4 min werk) en de display is stuk beter te lezen.

img0467pr.jpg

Het weer is weer beter :p Ik had al lang niet meer gevlogen, nouja een weekje :( Het vliegen gaat bij mij al goed, hard rondvliegen op een hoogte vn 5-10 meter, nose-in is een makkie, pirouettes ook, en nose-in landen lukt nu ook al :banana: één van dees dagen gaat er iemand mijn nieuwe stekkers op mijn heli solderen, dan heb ik 4 lipo's om mee te vliegen :banana: Nu maar hopen dat het weer zo blijft ;)

Tís wel droog hier maar nog wel stevige wind.. Althans, stevige windstoten.. Ik had vanmorgen denk ik vroeg op moeten staan. Dan had het wel gekund. Maar lag te laat in bed :)
Ik ga dus maar investeren in een goeie sim. Denk dat dit met het oog op het weer de komende tijd wel verstandig is..

Ik heb al lang niet meer op mijn sim gezeten.. ondanks het weer.. Hier is er ondertussen ook al wind opgekomen. Ik heb gelukkig nog kunnen vliegen zonder al te veel wind ;) Mijn solo pro heb ik ook een beetje wild gecrasht en de flybar is gebroken dus binnenvliegen kan ik ook al niet meer :???:

@Jellee

Gaaf is dat he, als je de heli leert beheersen. Ik vond het zo machtig toen ik met de mCPx ineens kon rondknallen, stall turns/pirouttes maken, grote cirkels eruitpersen etc.

Vandaag is het me gelukt om wat loops te maken en tot 2 keer toe inverted kunnen hoveren, ik stond met mijn bek vol tanden maar het ging best, amazing gewoon.

Je hersens worden wel even gefrituurd maar da's gewoon omdat het nieuw is denk ik.

De mCPx is echt een uberding:banana:

Gaaf hoor. Trouwens is het geluid wel 1000 keer beter dan in Clearview. Heli klinkt echt top!!

Lol, nee ik moet helaas nog even wachten.... Maar komt goed. We spreken af. Ben nu film kijken met een blokje kaas erbij..

Hij is al klaar in principe. Alleen de electronica moet er nog in.. Ik heb betere servo's besteld en die zijn er komende week.. Dan zal ik alvast zoveel mogelijk spul mounten..

Na een paar crashes begon de Mcpx aardig te shaken. Ik heb een paar mods uitgevoerd, en hij vliegt weer alsof hij nieuw is.
Inverted vliegen is wel lastig met dat dingetje, hij verliest zo veel power bij veel collective. Je moet het echt rustig doen. Als ie dan inverted hangt, blijft hij wel mooi op z'n plek, niet als de 450, waar je constant kleine correcties moet maken.

Ik kan niet vliegen met mijn mCPX aangezien ik geen push rods meer heb :(
kon ze van de week ook niet op voorraad vinden en nog niet, bij de winkels waar ik bestel...

/zoekt verder.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol grapjas :) Van mij mag het hoor!!

ik vind dat; hoewel het uiteraard vreselijk is voor de slachtoffers en de familie/vrienden er door de amerikanen een veel te groot drama van gemaakt is en doen alsof het een aanval was op de gehele wereldbevolking. Dingen zoals die aardbevingen en tsunami in azie hoor je ze dan weer niet over.

Maargoed Dit is uiteraard een helikopter topic en geen topic over de tekortkomingen van de VS (dan zouden we wel een heel forum kunnen starten :P )

Back