Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe zowiezo alles met de 500 in de sim, ik gebruik phoenix v3.. Ik heb op me dx6i een tijd van 7 minuten ingesteld dat die terug tel (de man van wie ik de T-Rex kocht gaf aan 7 minuten op een lipo) en kan gewoon tot 0 (oftewel 7 minuten) zo goed als op 1 plek hoveren, voorzichtig rondjes vliegen lukt ook op de sim..
Flybar en een riem-aandrijving zijn op zich prima hoor, zeker met het leren vliegen schijnt flybar beter te zijn.Ja die heb ik wel, hij is nog met fb en met belt, maar die upgrades komen wel als het nodig is, voorlopig is mijn doel hem de baas te wezen..
Rustig blijven en chill blijven komt wel goed, net wat je zegt, vandaag niet dan morgen wel... Vroeger moest en zou het vandaag zijn, ben blij dat ik dat heb afgeleerd anders had die nu al in de kreukels gelegen.. Krijg er gelijk zin aan..!![]()
Niet als je maiden eindigt met een crashWil helemaal niet zeggen dat dat bij jou gaat gebeuren want als je je niet overhaast zal dat echt niet gebeuren.. Helaas was ik wel te overhaast en dat leidde dus tot een crash..
![]()