Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toch nog FF in de schemer naar buiten met de HK. Wat een geweldig strak heli'tje is het geworden, de staart blijft nog wel een klein beetje hunten, maar dat poets ik er nog wel uit.
Morgen ga ik hem echt uitproberen, hopen dat er weinig wind staat.
In het begin had hij weer van die rare tailbewegingen, ik heb de accu weer even opnieuw aangesloten, en toen was het weg. Toch vertrouw je het op dat moment even niet.
Om op save te gaan heb ik alleen even gehooverd, en een paar keer hard gas gegeven. Dat ding heeft echt veel power, en hij schiet echt hard omhoog, de staart blijft helemaal op z'n plek. Behalve dat lichte hunten, lijkt het perfect.
De accu is wel wat sneller leeg, vergeleken met de andere HK.
Zal morgen even kijken of de Gaui nog even de lucht in kan. M'n veld is dicht in het weekend dus moet even kijken of ik elders een rustige plek kan vinden. En anders is het even jammer.. Vanavond lekker film gekeken en ondertussen met de Genius gevlogen. Was dus een chill avond..
Idd chille avond toch, hoop voor je dat het gaat lukken morgen... Heb net de heli nogmaals helemaal nagekeken en wat boutjes opnieuw in de loctite gezet zodat ik zeker ben dat het vast zit, morgen naar de vliegclub hier in Dordt, misschien gaat het dan toch gebeuren morgen..
Succes. Heb net windguru bekeken en het ziet er voor morgen niet echt 100% top uit. Ik kijk wel. Als het redelijk rustig is ga ik wel even rijden en een plekje zoeken.
Joepie... antenne uit mn mx12 los geraakt en mn strak vliegende 450 klapt zichzelf tegen de grond.
Sab bladen stuk, frame krom, ontvanger stuk, accu stuk, rotorkop verwoest, landing gear doormidden, kapje naar de.... etc.
Vandaag de 600 maar omhoog, hopelijk komt die niet naar beneden!
Vanmorgen is m'n 600 helemaal afgesteld door Anko.
Heb er meteen nog 1 lesje aan de kabel bij gedaan en de loopings geoefend.
Vanmiddag ben ik thuis opgestegen(de eerste echte maiden) en het vliegen ging geweldig! Loopings, flips alles gaat goed
Wel nog op een aardige hoogte natuurlijk maar dat komt wel.
Ik heb er nu alleen nog een park-fly ontvanger in zitten dus hier moet ik even een andere ontvanger van maken.
Perfect vliegweer vandaag! Hopelijk wordt het morgen ook weer goed!
Heb net even de mCPx uitgelaten, er stond hier geen zuchtje wind,.. :grin:
Helaas heb ik hem gecrashed, en nu is de nieuwe featheringshaft krom. :sad: Dat ding is hartstikke duur. Nu heb ik gelezen dat de Walkera HM 4G6 featheringshaft de zelfde maat is als die van de mCPx. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik voel er weinig voor om 6,- uit te geven voor een mislukte tandenstoker,..
Bij HK kost de featheringshaft voor de HK450, of zelfs voor een Trex450 (bij dit soort parts hoef je geen origineel te gebruiken) maar 0,38 cent,.. 8-O
Mmmm, en juist de featheringshaft bij de HK450 wordt geadviseerd te upgraden naar een Align omdat deze te zacht is en je dus kans hebt de blades om je oren te zien vliegen..
Zeker wij van WC-eend adviseren WC-eend. Wat kan je fout doen aan een stuk staal, met wat schroefdraad aan de beide uiteinden. Ik heb al een vette crash gehad met een van de HK's, en de featheringshaft zat nog keurig op z'n plek, en leek (?) niet verbogen of beschadigd. En dit was met CF blades die allebei in gruzelementen lagen.
Al moet ik zeggen dat het ontwerp er zeer fragiel uit ziet met zo'n dun ringetje die zo veel kracht moeten tegenhouden. Maar dat heeft HK niet zo ontworpen.