Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met de mCPx vind ik dat halverwege de accu de pit er een beetje uit is. Je kan er dan nog aardig mee vliegen. Het is niet als bij de grote broertjes dat je continu genoeg power tot je beschikking hebt.
Net weer gevlogen ondanks het late uur en de vrijmibeau Ik merk niks van een drop in power bij de Walkera. Ik zal morgen even timen. Ik herken dat namelijk wel bij de mcpx..
Zo, net weer een voorraadje spares besteld voor de HK's
Mainshaft x3
Plastic horz./tailfin x1, Ik vind die carbon dingen niet mooi. $0.40 :lol:
Tailrotorshaft x2
Main gear set x3
Corona 919MG metal gear servo.
Ik had mazzel. Geen douanekosten voor de Genius. Dus wat ik daarvoor had gereserveerd heb ik over.. Ik kijk even hoe het met de zender afloopt en anders kan ik nog wat leuks doen
Weersvoorspellingen beginnen trouwens om te slaan. Wilde zondag de Gaui doen maar ziet er somber uit..
Het was vandaag ook geen pretje hier op het veldje, er stond nog een stevige zucht wind. Da's nie prettig voor een remaiden. Zie daar het resultaat, was weer een uurtje zoet met afstellen. Er zit nu ook weer een vibratie in die ik er net uit had gekregen.
Ik ben zondag ook vrij, mot morgen weer vroeg aan de bak.
Nee remaiden is beste op rustige dag. Vlagerig weer is dan gewoon niet chill.. Ik kijk wel. Heb wel zin in de Gaui maar ga geen onnodige risico's nemen.. Kan altijd nog even de 450 pakken. Die ken ik dus dan kan ik wel wat vlagen hebben..
Wel jammer van die zender. Ik hoop dat ze ergens in NL, of anders in duitsland ofzo een reparatie of vervanger kunnen regelen. Anders kan het wel even gaan duren.
Twee opties. Of ik moet hem opsturen en dat is zuur. Andere optie is dat ik een devo laat komen en er voor betaal. Dan deze terugstuur en ze crediteren me dan. Zo zie ik het voor me. Maar ik wacht hun reactie af. Is inderdaad erg jammer. Ik kan wel vliegen maar wilde nou juist met de settings gaan spelen..
dat is wel het nadeel van die micro-heli's, je kan er niet even een rx van je zender in hangen. Je zal samen met de mCPx twee zenders houden.
Wel goed plan om eerst een tweede te kopen, en dan de andere terug sturen. Heb je al contact gehad? Al zal er denk ik niemand zijn op za, en zo. Die zijn allemaal vliegen.
Ik heb gemailed en het is best een grote webshop. Ik ga gewoon even overleggen. Moet de zender terug dan is het jammer de bammer en is het niet anders. Maar kunnen ze leven met mijn voorstel dan is dat een betere oplossing. Dan kan ik gewoon vliegen tot er een goede zender binnen is. Aan mij zal het niet liggen. Tís of deze club zo flexibel kan denken en opereren..
De zender is verder net zoals de KDS. Dus ik wil best met deze zender verder ook voor de andere heli's. Maar moet natuurlijk wel even verder graven in de mogelijkheden van de zender. En dat lukt niet zonder werkende lcd..
Ik heb een paar meter vna die reflecterende tape, daar heb ik een paar strookjes van geknipt en in de lengte van het blad er op geplakt. (2 per blad) dit is het resultaat (de strookjes zijn ongeveer 3 mm breed)
Ja de Walkera had ik eigenlijk wel een opslag op verwacht. Die bleef tot m'n verbazing uit. Nu een brief voor een doosje onderdelen.. Oh well... Kan niet altijd goed gaan natuurlijk.
@ Chow, ik heb de servo binnen, wat een bakbeest zeg,.. Hij is wel lekker snel. Ik heb hem op de HK 2 gemonteerd, en ik moet hem nog FF buiten finetunen.