Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Youtube is leuk en ik post wel als ik wat nuttigs kan posten. Dat gaat nu niet lukken met dat pestweer.. Ik ga ook geen filmpjes wedstrijd doen. Zou ook flauw zijn want dan heb ik nog heel wat filmpjes tegoed ;)
Ik ga wel binnenkort met wat forumleden vliegen en knutselen. Als je wilt kun je ook komen. Is over een week of twee en bij jou in de buurt..

Klinkt gezellig maar ik spendeer graag veel tijd aan het het vliegen met mijn RC-mopkes en heb niet zoveel tijd.

Ik ga binnen 2 weken weer weg dus ik zie je voooruitgang wel verschijnen op video?

Ik heb geen invloed op het weer. De sessie in Groningen zal eventueel binnen gebeuren en dan komt dat wel in beeld.. Ik hoop nog steeds op een nazomer. En anders wordt het errug veel simmen en weinig vliegen..

Klinkt gezellig maar ik spendeer graag veel tijd aan het het vliegen met mijn RC-mopkes en heb niet zoveel tijd.

Ik ga binnen 2 weken weer weg dus ik zie je voooruitgang wel verschijnen op video?

Overigens vind ik dat jij als eerste weer aan de beurt bent met video ;)

Ach met een 500 klasse kan je hier perfect in de winter ook vliegen :)
Ken ondertussen al genoeg mensen die dat doen. Als het niet te koud is deze winter ga ik ook vliegen. Lijkt me zelfs leuk om eens in een wit sneeuwlandschap rond te zoemen ;)

@Chow

Je kunt toch indoor een beetje oefenen met de mCPx? Ik gebruik indoor altijd om de stickcontrol te finetunen

Fresh from the press:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat al heel beheerst.. Goed hoor.. Ja de mcpx kan ook binnen. Beetje mix van simmen en de mcpx inderdaad. Moet hem eind van de maand wel even reviseren eerst. Vier weken Suriname heeft hem nogal versleten. Tail zit er nog wel op maar er is een splinter af. De motor begint te brommen en de servo's zijn vies. Heb de achterste servo al schoon gemaakt maar moet die twee andere ook nog even doen. En dan de tail en motor vervangen. Dan is hij weer als nieuw.
De 450 had ik een paar dagen voor vertrek pas. Vond het toen nogal spannend om er wat mee te doen en kon hem maar 1 lipo proberen. Maar door die 4 weken oefenen met de mcpx ontstond er wel een enorme drive de 450 te vliegen. Beetje het gevoel wat je hebt als je een nieuw speeltje hebt. Dan wil je daar het liefst mee spelen ;)

Overigens vind ik simmen nu leuker dan in het begin. Juist omdat je meer kan dan in het begin. En multiplayer is best leuk.

Ik meen dat vrijdag en zaterdag de wind wat zakt. Ik zal dan zo snel mogelijk de 450 van het kruis ontdoen en als het trimmen allemaal naar wens verloopt zal ik uiteraard e.e.a. op beeld gooien.

Verder tot mijn stomme verbazing vandaag al de electronica voor de Gaui binnen gekregen. Nog nooit is Hobbyking zo vlot geweest. Moet dus even vaart gaan maken met het knutselen ;)

Vlieg je al met Realflight, Chow? Ik heb ook Clearview, en dat is leuk, maar RF is een stuk beter vind ik.

O, ik zie dat je geen tijd hebt om te simmen :D, je zal moeten gaan bouwen.:mrgreen:

Ja en ik moet tussendoor ook nog wel werken.. Anders droogt het snel op hier :) RF nog niet geprobeerd. Clearview gisterenavond wel nog even. En ik moet inderdaad weer gaan sleutelen. Dacht nog een week te hebben. Nou heb ik sowieso de tijd natuurlijk maar goed. Ik wil hem natuurlijk wel graag klaar hebben.

Tsja, stel je voor, dat het mooi weer wordt hier :morning:, dan kan je idd beter aan de andere kant van de grote plas zitten!

Net trg vn de LHS :p Heb een paar stekkertjes gekocht voor op mijn heli te solderen :D Ook eventjes een batterijtje gekocht voor mijn solo pro zodat als het buiten slecht weer is ik toch nog lekker binnen kan vliegen :cool: In de winter komt de mcpx eraan :banana:

Mijn LHS is sinds vorige week uit het dorp verhuisd naar Hilversum. Dus kan niet meer snel even spulletjes halen.. Baalde er best beetje van..

Klopt. Weg uit Hoofddorp. Jammer want vooral handig voor stekkers en krimpkous enzo. Nu moet alles online besteld worden. Ook geen ramp maar even snel wat halen is er niet meer bij. Was hier 10 minuten rijden vandaan..

Back