Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Beetje hoveren en wat heen en weer heb ik anders ook lol in hoor.. Maakt me niet zoveel uit.

Je kan met de mCPx helaas niet helemaal los in de huiskamer. Ik heb al genoeg schade gemaakt om inverted in de huiskamer te vliegen. :(
Ik vlieg 5/7 minuten en sta daarna een half uur na te tippen :p
en dan meestal de witte kast die hier en daar wat (scherpe)plekjes hebben :twisted:

Alweer een paar lipo's gevlogen na de revisie and it's alive :celebrate:

6215559204_76369c4f72_z.jpg

Klopt. Ik zag het filmpje en het is bijna surrealistisch wat hij met dat ding doet.. En dan is dit een test flight om de spartan gyro te testen.. Kun je nagaan als hij in competitie vliegt..

LOL ik kan rondjes met mijn mCPX , zelfs met mijn MCX2....

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is waanzinnig hoe snel Justin leert, kan ook niet anders op die leeftijd.

Er zijn zelfs video's waar hij pas 4 jaar oud is, en ik geloofde dat eerst niet. Het leek net of hij daar met een zender stond, en iemand anders vloog. Nu weet ik wel beter. :D

Vanavond tailservo van de Gaui vervangen voor een betere. Ik ga ook de gyro vervangen voor een goede gyro. Tussen de bedrijven door de mcpx gevlogen. Was weer even wennen binnen in de kleine ruimte maar ging al vlot goed. Beetje heen en weer door de woonkamer. De keuken in en weer terug. Had dus een fulltime heli avond..

Ben beetje humeurig.. 30 september ligt een pakketje van me op Hong Kong postkantoor. Dan 3 oktober de melding dat hij de 4e vertrekt. De 4e is ie vertrokken. Paar uur later melding dat hij de 5e vertrekt. De 5e een melding dat hij is vertrokken. Paar uur later een melding dat hij de 7e vertrekt. Nu is dat weer veranderd in de 8e. Wordt er sjaggie van :onweer:

Huh? word je er een sjekkie van? da's goeiekoop roken, hahaha!

Groet, Bert

Weer druk aan het simmen, met hier een schitterende T-rex 500 op de kast, durf het nog steeds niet aan om hem de lucht in te sturen (ook het weer is er niet naar)...

Huh? word je er een sjekkie van? da's goeiekoop roken, hahaha!

Groet, Bert

:mrgreen: Ik vind het niet erg om te wachten op pakjes hoor. Alleen de tracking zet je steeds op het verkeerde been. Daar baal ik van.. Heb ze maar gemailed of ze zelf niet een keer dat postkantoor moeten gaan bellen. Mijn chinees reikt namelijk niet verder dan het bestellen van eten met sambal bij..

Back