Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor wat betreft losse inschrijvingen, dan dient men wel lid te zijn van een bij de Nomac aangesloten vereniging.
EC10 Pro Ten
Mathijs Hermens
Sascha Lennartz
Tom van den Brink
Tim Jansen
Richard Arts
Joost Kuiper
Alexander Fokke
John Baart
EC10 Modified
Patrick Jongenelis
Teun Dragstra
Ton Verstraten
EC10 Standaard
Janice van Riel
Hans van den Brandhof
Erik Germeraad
Ben benieuwd of er nog wat bij komt
Pas op het eind dan komen er vaak snel een aantal bij.
Meestal ook zo bij inschrijvingen voor racen (mits populair én gelimiteerde aantal deelnemers).
Dit voorkomt ook onnodige discussies over hoe de aanloop is voor een race en of het allemaal nog wel doorgaat...
Wij vinden dit een nodige discussie.
Eigenlijk zou ik me er helemaal in willen storten, dat NK,
maar het combineerd zo beroerd met mijn andere hobby (windsurfen).
Daarom beslis ik met mijn zoon aan het begin van het jaar wat de prioriteit heeft ( vertalng; wat het belangrijkste is )
Die losse licentie leek mij wel wat, dan kun je er een paar mee pakken als het uitkomt.
Maar ik moet ook even op de kosten letten,
een losse licentie kost 40 euro plus 15 euro per wedstrijd.
Dan komt er misschien nog bij dat ik lid moet worden van een nomac vereniging ( 110 euro)
Ik las dat ik ook lipo plofzakken nodig heb ( wat ik eigenlijk gevaarlijk vind omdat je de accu niet meer kunt zien).
De motor (speedpassion 13.5 v3 ) heb ik al besteld, want die kan ik voor meer clubs en wedstrijden gebruiken.
Allen nog een regelaar, cirtix voor stock ( 70 euro ) of een programmeeerbare( 100 euro)
en banden ( 25 euro ).
alles bij elkaar is dat per man 40 + 2 x 15 + 70 + 25 = 165 ( eventueel plus een lidmaatschap Nomac club)
Dat is dus 80 tot 130 euro per persoon per wedstrijd ( ik rijd altijd samen met mijn zoon )
Ik denk dat ik het er niet voor over heb, dan pakken we wel een paar ZAC wedstrijden mee op de Mach ( buitenbaan).
Misschien volgend jaar.
Daarom beslis ik met mijn zoon aan het begin van het jaar wat de prioriteit heeft ( vertalng; wat het belangrijkste is )
Die losse licentie leek mij wel wat, dan kun je er een paar mee pakken als het uitkomt.
Dan komt er misschien nog bij dat ik lid moet worden van een nomac vereniging ( 110 euro)
Ik las dat ik ook lipo plofzakken nodig heb ( wat ik eigenlijk gevaarlijk vind omdat je de accu niet meer kunt zien).
De motor (speedpassion 13.5 v3 ) heb ik al besteld, want die kan ik voor meer clubs en wedstrijden gebruiken.
Allen nog een regelaar, cirtix voor stock ( 70 euro ) of een programmeeerbare( 100 euro)
en banden ( 25 euro ).
alles bij elkaar is dat per man 40 + 2 x 15 + 70 + 25 = 165 ( eventueel plus een lidmaatschap Nomac club)
Dat is dus 80 tot 130 euro per persoon per wedstrijd ( ik rijd altijd samen met mijn zoon )
Ik denk dat ik het er niet voor over heb, dan pakken we wel een paar ZAC wedstrijden mee op de Mach ( buitenbaan).
Misschien volgend jaar.
Jammer dat er nog een hoop rijders niet bij staan die wel op de jaar vergadering waren en daar mee hebben gestemd voor het regelement van 2011.
Die mensen zou ik er graag weer bij zien dit jaar.