Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Wij gaan ook meedoen in de stock en dit worden onze eerste NK wedstrijden. Hopen dat er meer mensen een licentie nemen want anders gaat het hele NK niet door vrees ik.:(

Wij zijn in elk geval van de partij!:p

Gezellig! hoe meer zielen hoe meer vreugde.. kijk of je er nog een paar bij kan vinden op je club? dan weet je zeker dat het aantal inschrijvingen omhoog gaat!;)

Voor wat betreft losse inschrijvingen, dan dient men wel lid te zijn van een bij de Nomac aangesloten vereniging.

Als dat een keiharde regel is, dan gaat het voor ons niet door,
twee keer een extra lidmaatschap er bij ( ik en mijn zoon )
dan gaat het me meer als 100 euro per wedstrijd kosten ( voor twee man ).
Maar ik zal contact zoeken met de organisatie.

Gezien het aantal inschrijvingen in de toerwagen denk ik niet dat het een probleem moet zijn om mensen toe te laten die niet per definitie lid zijn van een club die bij de NOMAC aangesloten is. Zou zonde zijn als dit ten koste zou gaan voor een mooi rijdersveld.

Gewoon de NOMAC even mailen Oscar en uitleggen hoe en wat. Jij en Björn hebben voldoende wedstrijd ervaring om goed mee te doen.

Tot de eerste wedstrijd (eind april) is er nog tijd om in te schrijven. Er zullen gedurende die periode nog wel meer inschrijven lijkt me?

Dat hopen wij ook dat er meer bijkomen.

Want een NK race met een bijna volle Pro 10 is zeker al mooi maar met 2 heads van 3 man in de toeringcar is echt wel heel weinig

EC10 Pro Ten

Mathijs Hermens
Sascha Lennartz
Tom van den Brink
Tim Jansen
Richard Arts
Joost Kuiper
Alexander Fokke
John Baart

EC10 Modified

Patrick Jongenelis
Teun Dragstra
Ton Verstraten

EC10 Standaard

Janice van Riel
Hans van den Brandhof
Erik Germeraad

Ben benieuwd of er nog wat bij komt

EC10 Pro Ten

Mathijs Hermens
Sascha Lennartz
Tom van den Brink
Tim Jansen
Richard Arts
Joost Kuiper
Alexander Fokke
John Baart

EC10 Modified

Patrick Jongenelis
Teun Dragstra
Ton Verstraten

EC10 Standaard

Janice van Riel
Hans van den Brandhof
Erik Germeraad

Ben benieuwd of er nog wat bij komt

Pas op het eind dan komen er vaak snel een aantal bij.
Meestal ook zo bij inschrijvingen voor racen (mits populair én gelimiteerde aantal deelnemers).

Hé Patrick,

Is de Hobbywing (met dezelfde FW als SpeedPassion) ook toegestaan in de 0 grade4n stock?

Kan me herrineren dat op de Nomac vergadering de opmerking gemaakt is: Roarlijst + aanvullingen.
Is de HobbyWing zo'n aanvulling?

Mario, kijk eens een bladzijde terug. Daar staat de hele ROAR lijst en de regelaars die daarnaast nog in NL zijn toegestaan. De Hobbywing staat er niet bij...

Pas op het eind dan komen er vaak snel een aantal bij.
Meestal ook zo bij inschrijvingen voor racen (mits populair én gelimiteerde aantal deelnemers).

Is waar maar wel belachelijk. Iedereen weet toch voor zichzelf wel of hij NK's wil rijden denk ik. Gewoon inschrijven dus is mijn mening.
Het is een vicieuze cirkel, mensen die wachten met inschrijven op mensen die eerder inschrijven. Zo schrijft niemand zich in voor een race. Die trend mag van mij per direct verdwijnen. Maak een keuze om mee te doen of niet en schrijf je gewoon in.

Dit voorkomt ook onnodige discussies over hoe de aanloop is voor een race en of het allemaal nog wel doorgaat...

M.a.w.

INSCHRIJVEN MENSEN ALS JE MEE WIL DOEN!!! :mrgreen:

Dit voorkomt ook onnodige discussies over hoe de aanloop is voor een race en of het allemaal nog wel doorgaat...

Wij vinden dit een nodige discussie.

Eigenlijk zou ik me er helemaal in willen storten, dat NK,
maar het combineerd zo beroerd met mijn andere hobby (windsurfen).
Daarom beslis ik met mijn zoon aan het begin van het jaar wat de prioriteit heeft ( vertalng; wat het belangrijkste is )
Die losse licentie leek mij wel wat, dan kun je er een paar mee pakken als het uitkomt.
Maar ik moet ook even op de kosten letten,
een losse licentie kost 40 euro plus 15 euro per wedstrijd.
Dan komt er misschien nog bij dat ik lid moet worden van een nomac vereniging ( 110 euro)
Ik las dat ik ook lipo plofzakken nodig heb ( wat ik eigenlijk gevaarlijk vind omdat je de accu niet meer kunt zien).
De motor (speedpassion 13.5 v3 ) heb ik al besteld, want die kan ik voor meer clubs en wedstrijden gebruiken.

Allen nog een regelaar, cirtix voor stock ( 70 euro ) of een programmeeerbare( 100 euro)
en banden ( 25 euro ).

alles bij elkaar is dat per man 40 + 2 x 15 + 70 + 25 = 165 ( eventueel plus een lidmaatschap Nomac club)

Dat is dus 80 tot 130 euro per persoon per wedstrijd ( ik rijd altijd samen met mijn zoon )

Ik denk dat ik het er niet voor over heb, dan pakken we wel een paar ZAC wedstrijden mee op de Mach ( buitenbaan).
Misschien volgend jaar.

Perfect verwoord Oscar.

Dit is ook mijn struikelblok.
Ben lid van een vereniging die geen nomac lid is(dus volledig seizoen NK is uit den boze) plus moet andere motor en als ik in de stock klasse mee wil rijden ook een andere regelaar en banden aanschaffen.
Al met al idd een behoorlijke investering indien je een aantal wedstrijden wil mee rijden.

greets Roy

Daarom beslis ik met mijn zoon aan het begin van het jaar wat de prioriteit heeft ( vertalng; wat het belangrijkste is )
Die losse licentie leek mij wel wat, dan kun je er een paar mee pakken als het uitkomt.
Dan komt er misschien nog bij dat ik lid moet worden van een nomac vereniging ( 110 euro)
Ik las dat ik ook lipo plofzakken nodig heb ( wat ik eigenlijk gevaarlijk vind omdat je de accu niet meer kunt zien).
De motor (speedpassion 13.5 v3 ) heb ik al besteld, want die kan ik voor meer clubs en wedstrijden gebruiken.

Allen nog een regelaar, cirtix voor stock ( 70 euro ) of een programmeeerbare( 100 euro)
en banden ( 25 euro ).

alles bij elkaar is dat per man 40 + 2 x 15 + 70 + 25 = 165 ( eventueel plus een lidmaatschap Nomac club)

Dat is dus 80 tot 130 euro per persoon per wedstrijd ( ik rijd altijd samen met mijn zoon )

Ik denk dat ik het er niet voor over heb, dan pakken we wel een paar ZAC wedstrijden mee op de Mach ( buitenbaan).
Misschien volgend jaar.

en banden ( 25 euro ).

Misschien volgend jaar.

Met die plofzak ben ik helemaal met je eens, geen zicht op mijn lipo's en mijn saddlepacks passen er niet eens helemaal in! maar goed, regels zijn regels en er is over gestemd en de meerderheid wil dat...ook al zijn ze in mijn ogen behoorlijk overtrokken. De zakken kosten €10 of zoiets?

De regelaar schrijf je ineens af over een paar wedstrijden maar die gaat langer mee dus die kosten kloppen in mijn ogen niet helemaal. Deel het bedrag van de regelaar door 3 of 4 en dat zijn de kosten per jaar. Voor een goede regelaar ca. € 20-40 euro per jaar nagelang merk.

In jouw situatie ben ik het met je eens hoor...als je geen lid bent van een nomac aangesloten club dan worden de kosten om mee te doen hoog. Zeker als je nog een regelaar moet kopen omdat degene die je hebt niet in het lijstje staat. (wellicht toch even verder kijken kwa clubs als je mee wilt doen met het NK?)

EC10 Pro Ten
Mathijs Hermens
Sascha Lennartz
Tom van den Brink
Tim Jansen
Richard Arts
Joost Kuiper
Alexander Fokke
John Baart

EC10 Modified
Patrick Jongenelis
Teun Dragstra
Rik Prins
Rob Janssen
Ton Verstraten

EC10 Standaard
Janice van Riel
Vincent Koers
Erik Germeraad

Langzaam aan begint het op gan te komen

Jammer dat er nog een hoop rijders niet bij staan die wel op de jaar vergadering waren en daar mee hebben gestemd voor het regelement van 2011.
Die mensen zou ik er graag weer bij zien dit jaar.

Wat betrefd de vragen als je geen lid bent van een Nomac club,
Sttur eens even een mail naar het AB van de Nomac?
Misschien dat daar de beste antwoorden zijn.

En ja lipo zak is nu eenmaal verplicht geworden net als op de ETS dit omtrend veiligheid enz enz en verzekeringen bijv.

Banden die zijn gekozen op de vergadering zoals ook de stock motor.

En met regelaar enz voor in de stock klasse misschien zijn er mensen die er zo 1 hebben liggen en er niets meer mee doen en die dan bijv dan willen verkopen voor een mooie prijs bijv.

Mvg Patrick

Dan bedoelde we redelijkerwijs hetzelfde Oscar. Mijn "onnodig" was niet in context op jouw "nodig" namelijk ;)
Ook ik heb een losse licentie aangevraagd dit jaar omdat ik niet weet of ik sommige races mee kan rijden door een nieuwe baan. Maar heb hem wel alvast aangevraagd. Omdat ik weet dat ik wel wil rijden. Ik doelde erop dat er steeds mensen zijn die wachten met inschrijven (en inschrijven is in deze richting het aanvragen van een licentie) tot de rest zicht inschrijft en als de rest de zelfde instelling heeft schrijft niemand zich in. Dááruit ontstaan meestal discussies of het wel doorgaat met zo'n klein aantal en dan uiteindelijk schrijft iedereen zich toch nog in en waren die discussies dus onnodig... :P

Dus nogmaals mensen, als je de zin hebt om NK's te rijden. Vraag aan die licentie en wacht niet tot de laatste weken!!!

Een over de banden voor het NK..

Ik ben al even aan het zoeken naar de sorex banden die nodig zijn voor het NK stock. oftewel sorex 32 van schumacher met revlite velgen en yellow inserts : XG-32RY

Echter is er maar 1 shop in Nederland die deze dingen verkoopt? Wie heeft er meer adressen voor mij waar ik ze kan krijgen??

Back