Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

DING DING DING….

...Een heleboel onzin...
Halewijn

Jij bent echt niet lekker, he?
Je kan of wil het niet begrijpen en dan ga je dit soort rotzooi posten, en dan melden dat wat jou betreft het topic dicht kan.

Met jou hoef ik niet samen te werken of iets op te bouwen; als je je zin niet krijgt ga je je als een kleuter gedragen!!
Zoek het lekker uit!

Niet om mij in een "ruzie" te mengen maar volgens mij bedoelde Halewijn dit als grapje en helemaal niet om jou of Roelof of wie dan ook te beledigen of iets dergelijks.
Hij brengt dit met een luchtige ondertoon te zien aan de smilies die er bij staan en met zijn laatste opmerking wil hij kenbaar maken dat hij zich er misschien niet meer in deze discussie mengt maar als er een topic change word gedaan hij een ja of nee invuld.
Dit is mijn mening en probeer hiermee niemand in een kwaad daglicht te zetten.

mvg Roy

Je kan of wil het niet begrijpen en dan ga je dit soort rotzooi posten, en dan melden dat wat jou betreft het topic dicht kan.

Met jou hoef ik niet samen te werken of iets op te bouwen; als je je zin niet krijgt ga je je als een kleuter gedragen!!
Zoek het lekker uit!

Maar laten we eerlijk zijn heren, in dit gevecht zijn er alleen maar verliezers en de grootste verliezer is dan toch ook weer de RC. In plaats van tot elkaar te komen, wat de opzet is geweest van dit topicstarter, is er weer verdeeldheid en onrust. Laten we de strijdbijl begraven en gezamenlijk vechten voor het goede doel. Dat er weer leuke NK’s komen! Hoe het er komt, maakt mij niets uit. Als er het er maar van komt. Ik ga, zoals eerder aangegeven, mijn bijdrage leveren!

@ Patrick. Stop met dit topic en start een nieuwe met als titel, niet wie…, maar; Wat gaan we rijden met de TC NK’s. Maak er een poll van. Krijg je precies de info die je nodig hebt. Hoeveel mensen er stemmen en wat hun keuze is.

Halewijn

Zoek het lekker uit!

DING

Ik gooi de handdoek in de ring....:(

Halewijn

Na het lezen van de eerste paar posts begon ik aardig enthousiast te worden.
Ik zou namelijk graag in competitieverband willen rijden en het leek erop dat er redelijk duidelijke regels zouden zijn voor het NK.
Let wel, ik ben nog geen lid van een onroad club (ben wel wezen gastrijden met een offroad auto om eens bekend te raken met de mensen en flink de mouw van het hemd te vragen over met welke auto ik het beste kan instappen), maar zou dit graag willen.

Na dit topic te hebben gelezen houd ik de boot mooi af, en blijf lekker binnen de clubsfeer hangen. Lijkt mij een stuk gezelliger en beter voor het hart.

Ik zou namelijk graag in competitieverband willen rijden en het leek erop dat er redelijk duidelijke regels zouden zijn voor het NK.
Let wel, ik ben nog geen lid van een onroad club (ben wel wezen gastrijden met een offroad auto om eens bekend te raken met de mensen en flink de mouw van het hemd te vragen over met welke auto ik het beste kan instappen), maar zou dit graag willen.

Na dit topic te hebben gelezen houd ik de boot mooi af, en blijf lekker binnen de clubsfeer hangen. Lijkt mij een stuk gezelliger en beter voor het hart.

Jammer is dit; heren, weer een potentiële rijder afgehaakt. Als één van de weinige in deze discussie heb ik wel recente NK-ervaring en ik kan je verklappen dat de agressors in dit topic totaal geen afspiegeling zijn van de gezellige en sportieve sfeer die er tijdens een NK (ondanks de afgelopen jaren maar 25-40 deelnemers) heerst.

Hopelijk kom je een keer langs bij een NK-race bij jou in de buurt en kan je het zelf zien.

Wat mij betreft was dit ook MIJN laatste post in dit topic aangezien dit totaal niet meer gaat over wat de topicstarter heeft bedoeld.

groet,

Eric

Ik stop er ook mee jongens, duidelijk is dat al de discussie niks met de sfeer te maken heeft op zo`n wedstrijddag, waar elk jaar gewoon een vast aantal regels per klasse is.

Jeez, draait heus nog wel bij, tegen de tijd dat hij een paar jaar op een circuit heeft gereden en klaar is voor de Nk`s, ziet hij in dat deze discussie over iets anders ging dan de sfeer.

Gelukkig werkt het systeem van voorstellen en enquetes goed op onze club en zijn wij voor het komende jaar ok, hopelijk gaat dit ook goedkomen voor de Nk`s, zodat het hier drukker is als bij ons op de club.

Aan de sectiepersonen zal het niet liggen, of het systeem veranderd, ik denk het niet.

En het was ook niet de intentie van Patrick toen hij deze discussie starte dat er zo 8 pagina's weggeluld werd over welles en niettes want het ging totaal niet over het onderwerp.
Iedereen moet zelf weten wat hij rijd volgend jaar van mij part wk's maar als ik niet normaal kan rijden door bepaalde personen moeten ze niet te dicht bij me komen staan.
Het lijkt hier wel een kleuterschool je zet 10 kinderen in een kring en fluister bij de 1e wat in zijn oor de 10e heeft dan een heel ander verhaal.
Ik zou eigenlijk niet meer reageren hier maar hier zakt mijn broek van af kinderachtige gelul.
GROWN UP

De mazzel

En leg dan eens uit waar jij je het meeste aan stoort, de mensen die lopen te zeuren dat de NOMAC niet werkt of de mensen die proberen uit te leggen dat dat de NOMAC 1 grote democratie is?
Of juist de discussie tussen de 2?

Waar ik mij mateloos aan stoor zijn juist die figuren die (ondanks de onzichtbare knipoog) dit soort topics vergallen tot zelfs leugens verspreiden en blijkbaar niet de moeite nemen om het zelf eens goed te doen. En welk doel ze daarmee willen bereiken is inderdaad de vraag maar leugens waardeer ik persoonlijk niet.

Om je een ander idee te geven hebben we bij de 1:8 een maximum van 54 licenties te verdelen wat ons ieder jaar ook lukt en het afgelopen jaar 29 man die aan de open klasse heeft gesnuffelt waarvan 20 man in 3 of meer wedstrijden hebben gereden. Overal ging het er gezellig en sportief aan toe (al hebben we er 1 die structureel vindt dat de regels niet voor hem geldt) en staan er alweer genoeg te popelen om in te springen.

En het was ook niet de intentie van Patrick toen hij deze discussie starte dat er zo 8 pagina's weggeluld werd over welles en niettes want het ging totaal niet over het onderwerp.
Iedereen moet zelf weten wat hij rijd volgend jaar van mij part wk's maar als ik niet normaal kan rijden door bepaalde personen moeten ze niet te dicht bij me komen staan.
Het lijkt hier wel een kleuterschool je zet 10 kinderen in een kring en fluister bij de 1e wat in zijn oor de 10e heeft dan een heel ander verhaal.
Ik zou eigenlijk niet meer reageren hier maar hier zakt mijn broek van af kinderachtige gelul.
GROWN UP

De mazzel

Hey John,

Thanks voor de tekst en uit leg idd ik heb niet gevraagt om 8 pagina's met over en weer geroep.
En of ik nu een poll start of niet lijkt mij of te wel ons dat daar steeds geen duidelijkheid op komt.
Het was alleen bedoeld voor,
Ja Stock ETS format ( banden volgen nog )
Ja mod 10,5 regelaars motoren vrij ( banden volgen nog )

Maar daar tellen wij nog steeds niet genoeg mensen in en of voor.
En dit brengt voor ons wel de duidelijkheid dat door gaan voor ons steeds meer tot het punt komt om dit niet meer te doen.
Want de tijd die wij er in steken achter de schermen is meer als wat andere denken.
En voor 10 a 15 man de armen uit de mouwen te steken zien we niet zitten we willen graag veel meer mensen die aan de start komen. En om al dit gezeik aan te zien ( nog netjes uitgedrukt ) en te lezen en te horen zakt de ambitie wel om het nog een jaar te gaan doen.
Er zeer waarschijnlijk niet inzit.

Je moet natuurlijk niet de reacties hier op dit forum als graadmeter gaan gebruiken Patrick! Ik denk dat iedereen blij is met de energie die jullie erin steken.... De Nomac heeft toch alle emailadressen> Benader de rijders dan op die manier, of via de clubs, maar richt je echt niet alleen op de reacties hier. Ik volg het topic wel, maar vind het te zielig voor woorden om ieder jaar de discussie in welles-nietes te zien eindigen en mensen die hun gelijk willen halen..... En het mooiste is nog wel dat een 1:8 rijder met steekhoudende argumenten komt voor het electro deel en er geen goede tegen-argumentatie komt.

Ik zie wel wat het wordt en beslis het dan wel. Ik denk dat er VEEEEEEL rijders zijn die er zo over denken. Wat heeft het uberhaupt voor nut om hier iets te roepen? Het levert alleen frustraties op en gezeik! Ik heb al een mail richting de club gestuurd, enige inmengings mogelijkheid voor mij. Verder zie ik in februari wel of er nog een sectiebestuur is, wat de regels zijn en of ik dan zin heb om te rijden.

Als de Ets zo een groot succes is. en dat is zo .waar rijders inderdaad heel Europa voor afreizen .
hoef je het wiel echt niet opnieuw uit te vinden met nog meer vergaderingen en 101 posts. het wiel bestaat al een tijdje.

maar let wel. als je als Nederlands operazanger pavarotti wil gaan imiteren zal je dat nooit lukken. er is maar een Scotti en een Uwe .
maar ik denk dat je er wel een leuke draai aan kan geven.
maar moeilijk is is het wel.

want als er in een maand,, een Ets is. en een club wedstrijd. dan is bij de doorsnee rijders de vrije dagen en het zakgeld wel op.
met ook nog een NK in die maand of daar na. word het wel heel moeilijk.
maar na de scheiding van je vrouw:proost: word het weer wat makkelijker
kwa tijd dan,,, maar dan heb je weer geen geld (:nooo:alimentatie)
en je zoon is met haar gaan tennissen in de plaats van Rc racing.

dus ik denk dat je aan het terug veroveren van rijders moet beginnen als je een leuke opkomst wil hebben op een NK.
maar als je een leuk wijfie hebt ruil je die niet zo maar in.
wand een Nk beker betekent waarschijnlijk niet zo veel meer voor veel rijders. maar een ETS super Plakkaat in een x finale des te meer.

succes Gr Richard van Gelder

[mod]Okee ik heb hier niet veel aangepast klein ding maar en had even tijd nodig de boel door te lezen.
Ik wil wel iedereen met klem verzoeken dingen niet op de man te spelen en dit topic een beetje netjes te houden .
Het word elk jaar weer een bier en nootjes topic [/mod]

Laatst bewerkt:
:worship:Al met al toch veel mensen die wel Nk willen rijden op de een of andere manier. Dus de ETS format maar doen dan? lijkt het:rolleyes:

Men moet alles alleen niet zo persoonlijk opvatten.

ga ervan uit dat de NK rijders aantal volgend jaar bekend zijn na de licentieaanvragen, aangezien ze niet allemaal op het forum actief zijn.Op de baan is iedereen weer gewoon met de hobby aan het werk.
Liefst een klasse waar iedereen zou kunnen winnen onafhankelijk van materiaal. De beste stuurman/afsteller wint.:p

En Eric ik weet dat jouw voorstellen hout snijden dus laat je niet tegenhouden je mening te geven want veel mensen lezen mee ook al posten ze niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed Wiebe dat je iedereen even wakker schut, sommige mensen moeten zich kapot schamen.... dit doet de RC hobby niet goed er werkt averechts...

En nu gewoon met normale uitspraken verder. Als je terug leest wie de krachtige termen gebruikt is het toch verrassend wie dat blijken te doen.;)

Naar mijn mening gaat deze leuke hobby kapot door datgene wat hier geschreven en geroepen wordt, de meeste mensen begrijpen het inderdaad niet.
Het doel is juist om meer mensen op de diverse wedstrijden te krijgen, of dit nu een OC of NK is.
Ik rijd al 30 jaar electro en weet als geen ander waar de problemen liggen.
Dat er mensen zijn die denken dat de NOMAC bepaalt, hebben het goed mis.
De clubs die zijn aangesloten bij de NOMAC bepalen in grote lijnen het te voeren beleid. De clubs moeten bij hun leden de wensen verzamelen en deze als voorstel bij de NOMAC indienen. Deze werkt de wensen uit en kan middels een stemming in een vergadering bekrachtigd worden. Dat de clubs dit niet doen is juist het probleem.
Ook aanwezig zijn op de vergadering is daarom belangerijk.
Bij ERCE eindhoven wordt het wedstrijd regelement niet door het bestuur bepaald, maar door de leden zelf, zij bepalen en wij voeren uit. Dat is ook de taak van de NOMAC, zij voeren uit wat de clubs willen.
Wat de keuze ook wordt, ik blijf toch wel rijden (al rij ik geen deuk in een pak boter meer) maar heb wel plezier en ook dat moet terug komen cq blijven.

mvg Ron van Bergen

Om je een ander idee te geven hebben we bij de 1:8 een maximum van 54 licenties te verdelen wat ons ieder jaar ook lukt en het afgelopen jaar 29 man die aan de open klasse heeft gesnuffelt waarvan 20 man in 3 of meer wedstrijden hebben gereden. Overal ging het er gezellig en sportief aan toe (al hebben we er 1 die structureel vindt dat de regels niet voor hem geldt) en staan er alweer genoeg te popelen om in te springen.

Waarom is deze sectie zo groot? Kunnen andere secties hiervan leren?

ik waag een gokje:

techniek al 30 jaar hetzelfde;
eens gekocht gaat dus vele jaren mee;
je gaat zo hard als je portemonnee toelaat maar investeringen gaan vele jaren mee;
makkelijk te rijden wanneer je eenmaal weet afte stellen;
gaat oerend hard.

Ik durf in te zetten,

Stil blijven staan, of blind varen
beiden traag en langzaam
wordt uitenelijk saai

Ron

Back