Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DING DING DING….
...Een heleboel onzin...
Halewijn
Jij bent echt niet lekker, he?
Je kan of wil het niet begrijpen en dan ga je dit soort rotzooi posten, en dan melden dat wat jou betreft het topic dicht kan.
Met jou hoef ik niet samen te werken of iets op te bouwen; als je je zin niet krijgt ga je je als een kleuter gedragen!!
Zoek het lekker uit!
Maar laten we eerlijk zijn heren, in dit gevecht zijn er alleen maar verliezers en de grootste verliezer is dan toch ook weer de RC. In plaats van tot elkaar te komen, wat de opzet is geweest van dit topicstarter, is er weer verdeeldheid en onrust. Laten we de strijdbijl begraven en gezamenlijk vechten voor het goede doel. Dat er weer leuke NK’s komen! Hoe het er komt, maakt mij niets uit. Als er het er maar van komt. Ik ga, zoals eerder aangegeven, mijn bijdrage leveren!
@ Patrick. Stop met dit topic en start een nieuwe met als titel, niet wie…, maar; Wat gaan we rijden met de TC NK’s. Maak er een poll van. Krijg je precies de info die je nodig hebt. Hoeveel mensen er stemmen en wat hun keuze is.
Halewijn
Jij bent echt niet lekker, he?
Je kan of wil het niet begrijpen en dan ga je dit soort rotzooi posten, en dan melden dat wat jou betreft het topic dicht kan.
Met jou hoef ik niet samen te werken of iets op te bouwen; als je je zin niet krijgt ga je je als een kleuter gedragen!!
Zoek het lekker uit!
Na het lezen van de eerste paar posts begon ik aardig enthousiast te worden.
Ik zou namelijk graag in competitieverband willen rijden en het leek erop dat er redelijk duidelijke regels zouden zijn voor het NK.
Let wel, ik ben nog geen lid van een onroad club (ben wel wezen gastrijden met een offroad auto om eens bekend te raken met de mensen en flink de mouw van het hemd te vragen over met welke auto ik het beste kan instappen), maar zou dit graag willen.
Na dit topic te hebben gelezen houd ik de boot mooi af, en blijf lekker binnen de clubsfeer hangen. Lijkt mij een stuk gezelliger en beter voor het hart.
Na het lezen van de eerste paar posts begon ik aardig enthousiast te worden.
En het was ook niet de intentie van Patrick toen hij deze discussie starte dat er zo 8 pagina's weggeluld werd over welles en niettes want het ging totaal niet over het onderwerp.
Iedereen moet zelf weten wat hij rijd volgend jaar van mij part wk's maar als ik niet normaal kan rijden door bepaalde personen moeten ze niet te dicht bij me komen staan.
Het lijkt hier wel een kleuterschool je zet 10 kinderen in een kring en fluister bij de 1e wat in zijn oor de 10e heeft dan een heel ander verhaal.
Ik zou eigenlijk niet meer reageren hier maar hier zakt mijn broek van af kinderachtige gelul.
GROWN UP
De mazzel
Om je een ander idee te geven hebben we bij de 1:8 een maximum van 54 licenties te verdelen wat ons ieder jaar ook lukt en het afgelopen jaar 29 man die aan de open klasse heeft gesnuffelt waarvan 20 man in 3 of meer wedstrijden hebben gereden. Overal ging het er gezellig en sportief aan toe (al hebben we er 1 die structureel vindt dat de regels niet voor hem geldt) en staan er alweer genoeg te popelen om in te springen.