Frans, Welkom op deze topic. Schijnbaar volg je het wel gezien deze reactie. klopt: ik volg veel meer alleen post niet zoveel meer Maar wordt het dan niet eens tijd dat jij als voorzitter van de NOMAC je ongezouten mening eens gaat geven over de hele NOMAC kwestie? zie hieronder
Deze topic gaat immers over "wie wil of gaat weer NK's rijden in 2011". Het lijkt mij nu wel duidelijk dat een heleboel rijders niet meedoen met een NK omwille de attitude van deze organisatie. Dan ben ik van mening dat de voorzitter van zich laat horen en zijn visie geeft over deze hele kwestie. Alleen dan zal er rust gecreeërd worden en krijgen we deze onzinnige vervuiling (waar ik zeker medeschuldig aan ben, nogmaals mijn excuses hiervoor) niet meer in de topic's die rc wedstrijden gerelateerd zijn... het is niet de attitude van de organisatie maar van de rijders die alleen hun eigen ding / regeltjes willen en dan onder een schuilnaam op internetfora de meest @#*(censuur) dingen neerkalken
En het allerbelangrijkste; het worden weer leuke wedstrijden. Steeds drukker bezocht, omdat de rijders enthousiast zijn en dit verkondigen op bv dit forum (ipv negatief, wat het nu is). De vlaggen gaan uit, het zonnetje gaat weer schijnen, mensen zijn weer blij en er wordt weer gelachen. De donkere dagen kunnen we achter ons laten, dat heb jij in de hand Frans. je vraagt nu dus of ik als een soort dictotor de regels ga opleggen voor de electro sectie ? Dat is juist veranderd omdat iedereen zijn zegje wilde kunnen doen en nu blijkt dat al die democratie voor sommigen teveel verantwoordelijkheid is waar ze niet mee om kunnen gaan moeten we weer terug ? Is dat dan de fout van NOMAC die tegemoet is gekomen aan de wensen van de rijders of van de rijders zelf ? Kom van je troon af, verlos ons van deze onzinnige vervuiling en maak een einde aan de oude hierarchie van de NOMAC. Kijk in de toekomst en maak een keuze over het (voort-)bestaan van de NOMAC. Gaat het roemloos tenonder, omdat er geen rijders meer willen komen omwille de verouderde regelgeving of past de NOMAC zich aan en gaan we een mooie toekomst tegemoet!!!
Frans: Laat je horen!
Halewijn
PS Mijn stem: 13,5 ETS format JA
10,5 new modified JA