Heb je mijn film al bekeken Cor? Bij mijn Ender hebben de y en x assen een excentrische afstelmogelijkheid. Had wel gezien dat je bij jouw printer vooral op de steppenmotor van de z as moest letten bij montage.
Jazeker Rolf, ik heb dat filmpje al diverse keren opgestart, maar ik kon er geen wijs uit worden, want in het geluid kreeg ik altijd jouw stem èn een engelstalige stem die hier helemaal niets mee te maken had; dat was zo verwarrend, dat ik er een paar maal zonder geluid naar gekeken had, maar dat werkt natuurlijk niet.
Vanmorgen dus nógmaals opgestart, en kwam er toen achter, dat op andere tabbladen ook filmjes draaiden, en dat die voice-over tegelijk mee draaiden met jouw video!
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb het nu met alleen jouw Nederlandse tekst bekeken, en snap het nu veel beter.
Ik had hierover eerder geen commentaar op geleverd, omdat ik er vrij zeker van was dat het probleem ergens bij mij lag, maar kon het nog niet verklaren of oplossen; nú wel dus.
Ik heb intussen mijn eerste sample van het kaartje gedraaid, nadat ik de standaard temperaturen voor de nozzle en het bed had ingesteld en ge-saved, en kwam er toen ook achter, dat die worden overruled door de settings in het voorbeeld, want bij het produceren van het voorbeeld "hondje" toonde hij andere temperaturen dan ik had ingesteld.
Anders dan jouw ervaring met het te sterk hechten van het product op de glasplaat, kon ik het product zonder enige moeite van de glasplaat aftrekken nadat ik de plaat volledig had laten afkoelen, geen enkel probleem!
Mijn eerste product in wording:
En hier is 'tie klaar
Wat hier wel opviel, was dat bij het begin van de printjob aangaf dat het ruim 4 uur zou duren, maar dat werd geleidelijk aan bijgesteld en uiteindelijk duurde het geheel ruim 1 uur.
Nu kijken hoe dit in de slicer aangepast zou kunnen worden, want daar heb ik dat nog niet bekeken..
Cor