Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij ali kan je helaas lang gaan wachten of ze überhaupt wel binnen zullen komen want door het corona virus ligt alles aan die kant op het moment helaas plat... en word er niks meer verzonden op het moment..
Zojuist wordt er bericht, dat robbe Modellsport* uit Oostenrijk samen met de firma D-Power Modellbau de verkoop van Graupner HoTT producten gaat overnemen.
* Na het faillissement van Robbe in 2015 is de merknaam robbe Modellsport (via een omweg) gekocht door de firma Lindinger uit Oostenrijk. Deze levert sindsdien onder deze merknaam modelbouwproducten. We krijgen dus in de toekomst de komische situatie, dat je je Graupner producten bij Robbe koopt.
Van de week las ik op Facebook dat het ook met Graupner niet zo best gaat. Nu heb ik het geluk dat ik een Graupner MX 16 HOTT zender heb gekocht bij mijn eerste vrachtwagen. De 2e ligt al ongeveer 3 jaar in de kast wegens tijdgebrek, maar ik dacht: zal nog snel even een ontvanger aanschaffen. Maar nu kan ik nergens meer de ontvangers vinden. Heeft iemand nog ergens een adresje waar deze ontvangers te koop zijn? Ik zoek een Graupner GR-16 HOTT (8kanaals) of 12(6 kanaals) mag ook. Ik kan ze zelf alleen nog bij Ali vinden.. en dan weet ik niet of deze wel juist zijn.
Van de week las ik op Facebook dat het ook met Graupner niet zo best gaat. .