traagheid forum al enige dagen?? langdurige storingen houden aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie moeten eens op tijd naar bed gaan ;-)

Ik zal even met de provider overleggen of het backup-tijdstip naar achter kan..

Voor mij is het geen probleem hoor, ik dacht dat ook dit probleem nu achter de rug zou moeten zijn. Maar als dit de bedoeling is; lekker zo laten :-)

... Geloof dat er belangrijkere dingen zijn dan backuptijd verplaatsen, er zijn altijd wel mensen waarbij de dan weer gekozen tijd niet uitkomt.
Maar daar ging het me niet om. Nu melden mensen hier problemen die door die middernachtelijk back-up worden veroorzaakt terwijl het hier in dit draadje om traagheid gaat die ergens anders door veroorzaakt wordt.
Los daarvan, het verplaatsen van back-up is half minuutje werk achter toetsenbord/muis, hoogstens, overdag, daar is geen nachtelijke actie voor nodig. Ik heb op rekencentrum van ziekenhuis/universiteit Nijmegen gewerkt, ook nachtdiensten. Toen ('93) was het handmatig starten van een back-up job nog één minuut werk.
En de mensen met nachtdienst dan, die zich vervelen in de baas zijn tijd? ...
Nee hoor, die lezen boek, interneten, studeren, kijken tv en naar jonge huppelende konijntjes in het licht van opkomende zon (overdag kijken ze naar studentes), printen van wat C++ en internet manuals van elke meer dan 200pagina's op zo'n mooie moderne laserprinter, manuals inbinden, o ja, en eens in de zoveel tijd doen ze volgens protocol diverse checks, starten/stoppen jobs of vervangen, toen nog, tapes. Ook één keer tukje gedaan, op aanraden van collega (altijd met tweeën werken, veiligheid). Na dat tukkie was ik brandhout, nooit meer gedaan sindsdien. In de hal lag een harde schijf van paar honder megabyte, dacht in eerste instantie dat het de versnellingsbak van een vrachtwagen was, zo massief een groot.
voorlopig gaat het als een raket ...
Hier ook, laatste dagen slechts incidenteel dat pagina niet direct geladen wordt.
Of even tijdens de backup een 'forum is even plat wegens backup' pagina serveren.
Goed idee, bespaart zowel Robert en melders overbodig werk.

Laatst bewerkt:
Heren, laat duidelijk zijn, ik dank iedereen voor zijn medewerking, als cadeatje iets leuks voor iedereen, ook voor de nachtdienst. Ik zou zeggen, Hang een groot flatscreen aan je muur en geniet hiervan: iSpy

Robert

wow, is dat een blijvend kadotje? :D Leuk om op mijn werk lekker op scherm 2 te laten lopen, hoeft ik niks te missen.

En nog even melden: De afgelopen paar dagen 0,0 vertragingen gezien. Het heeft geholpen dus. :thumbsup:

Das alleen voor threads waar je een abonnement op hebt. ;)
Klaas bedoelt denk ik de forumdelen die je niet geblokkeerd hebt.
Zou ik zelf overigens ook een hele fijne additie vinden.

Er is hier weer geen doorkomen aan.
Het ging de laatste tijd erg goed.

Gisteravond kreeg ik ook iets over een onbereikbare database, dat wil wel eens gebeuren....

Als mijn sessies blijven hangen is niet meer voorgekomen, de euvel lijkt dus inderdaad gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back