ron van sommeren
Forum veteraan
Maar MBF doet toch niets met MSN?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Firefox hier. Ghostery add-on tegen cookies, en BetterPrivacy add-on tegen Flash cookies.... Neem bijvoorbeeld de tracking cookies ...
Maar MBF doet toch niets met MSN?
msn en wisguy creeren erg veel dataverkeer
het ip van msn bot begint met 207.46 en had net 78 connecties
ip gebanned dus even opletten of alle leden er nog wel op kunnen kome
Export bookmarks from Google Chrome
Firefox hier. Ghostery add-on tegen cookies, en BetterPrivacy add-on tegen Flash cookies.
Dit las ik gisteren:
Google's ChromeOS means losing control of data, warns GNU founder Richard Stallman | Technology | guardian.co.uk
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Richard_Stallman
Safari voor Windows is gebaseerd op Internet Explorer. Misschien een voorbarige conclusie maar nadat je iets aanpast in IE heeft Safari ook die instellingen overgenomen, als je een stuk van het Windows register wist waar instelling van IE in staan geeft Safari een foutmelding en na het volledig verwijderen van IE geeft Safari allemaal mooie foutmeldingen en komt het nooit meer goed (zelfs niet na een volledige herinstallatie van Safari, zet je IE erbij dan werkt het weer). Zo kan ik ook een "unieke" browser maken.Zou dat betekenen dat ik beter maar weer naar Safari kan terugkeren?
Die kun je onder 'uitzonderingen' zetten. Firefox zelf kent ook de mogelijkheid van tijdelijke cookies, alleen voor een sessie.... Heel veel onschuldige websites draaien op basis van cookies....
Inderdaad. Of ik geef fantasie-NAW gegevens door.... Ben wel benieuwd of diegene die zich zorgen maken ook geen airmiles/free bees/tijgerpunten etc. sparen, bonuskaarten hebben ...
Ik heb geen auto.... en hun nummerborden van de auto afplakken zodat de overheid niet weet waar je rijdt. :?![]()
Ben wel benieuwd of diegene die zich zorgen maken ook geen airmiles/free bees/tijgerpunten etc. sparen, bonuskaarten hebben en hun nummerborden van de auto afplakken zodat de overheid niet weet waar je rijdt. :?![]()
Safari voor Windows is gebaseerd op Internet Explorer.
Safari voor Windows is gebaseerd op Internet Explorer.
De IE instellingen zijn niet meer als je IE weghaald. Dat is onderdeel van IE en niet van Windows (hoewel IE ernstig heftig verweven is in Windows maar als je de N-versie/2008-core installeert dan heb je echt alleen Windows). Dan krijg je Safari op Windows echt niet aan de praat. Dus Safari is gewoon 100% afhankelijk van IE. Dan is het voor mij als IT'er dus geen onafhankelijke browser. Chrome doet het wel zonder iE maar snuffelt teveel in mijn gegevens dus is zeker een no-go (zoals Google al overal teveel in snuffelt, WikiLeaks is er niets bijSafari en Chrome zijn beide gebaseerd op de opensource webkit!
Dus niet op IE!
Daar zou apple ook nooit mee weg komen van Microsoft.
Wel gebruikt safari settings vanuit de windows internet instellingen (die natuurlijk erg nou zijn verweven met IE).
Dus als je daar iets sloopt doet ook safari het niet meer ;-)
Zo'n schermpje op de babyfoon is wel heel klein om het MBF te lezen. 8O :rolling:Ik lees jullie berichten met stijgende verbazing.
Ik snap er werkelijk geen fluit meer van.
Heel die computer materie is voor mij een groot raadsel.
Voor jullie is het maar tikken begrijp ik.
Mijn complimenten.
Wat ik trouwens een poosje geledn achterkwam.
Ik werk met een laptop draadloos.
Dat als ik de babyfoon (met beeld) aan zet ik bijna geen bereik meer heb dus de babyfoon gebruiken we niet zo veel meer.![]()
Niet alleen in de IT.er zijn ook nog technieten: Gebruikers die denken dat ze technisch zijn. Da's een groep waar je als ICT'er enorm veel geld aan kunt verdienen want die slopen alles om de haverklap.
hun nummerborden van de auto afplakken zodat de overheid niet weet waar je rijdt.
Ter info, ik heb zojuist de Google analytics code van de site verwijderd, alsmede de Big-boards counter.