Training Garderen

Als we de 650 km vanuit Denemarken redelijk snel kunnen rijden staan Helle en ik om 13.00 uur op het veld in Garderen. Houd maar geen rekening met de chocolademelk, Robert.

En het weer moet redelijk wezen maar ik zag net op Windfinder dat het redelijk wordt.

Hier in Denemarken bijna iedere dag gevlogen (en dus niet veel 3D getekend). Boven de Oostzee was het lekker vliegen, het water was warmer dan de lucht. De wind stond wel richting zee dus wel op tijd terugvliegen, ik was namelijk mijn zwembroek vergeten.

tot zaterdag, misschien,

Loet

Dagje vliegen verandert in megameeting... jeumig :)

Als er mensen zijn met een thermosfles extra zouden die heet water mee willen nemen ik heb stapels cup a soup die neem ik wel mee maar krijg geen liters heet water mee.. En water is ook makkelijk voor handjes wassen etc :)

Ik wou me na een slechte nieuw jaar start afmelden voor zaterdag, vandaag een midair gehad op de helling in het mooie Sauerland en ik red het niet meer om mijn reserve toestel vliegklaar te krijgen.

(Berrie op Meylink zijn account)

Raymond, het wordt nog beter. Ik zit hier bij Dennis, belt mijn vrouw uit de supermarkt: ''Is het niet lekkerder als ik kruidcake bak vanavond?!'

Ha, daar zeg ik geen nee tegen!

neehoor alwin ik was toen me bed uit! net even de chocomelk warm gemaakt en heet water geparkt en vertrek zo, ik neem 1 kan hete water mee maar heb geen cup a soup meer. ik heb ook de chokomelk en slagroom...

Ik heb cup a soup zat hoor over de 20.. En vast niet iedereen lust dat. Ik neem ook extra thee en suiker mee zodat we er altijd nog thee van kunnen zetten..

tis flink koud geweest vannacht, eh? Hier is het nog donker maar het lijkt een helderder dag te worden dan gisteren.. Laten we het hopen :)

Tot straks!

was weer gezellig vandaag en erg grote groep deze keer! magere tot geen thermiek volgens mij. helaas alleen eerste helft kunnen vliegen tot mijn zender het begaf (hopelijk zekering). ik moet nog wel werken aan mijn werphoogte. die is nu genoeg voor vluchten tussen de 1.30 en 1.45 zonder thermiek. voor mijn doen ook al goed maar ik wil graag beter. helaas wel veel kisten geprakt vandaag hopelijk was dit geen teken van hoe het de rest van dit jaar zal gaan ;)

Back