trainingsdagje 3 januari in drenthe

robert14

Forum veteraan
hallo allemaal

gisteren zat ik met forumlid sadkicgbilly af te spreken om een dagje te gaan DLG'en op 3 januari. zijn er meer geintereseerden die eventueel zin hebben om mee te vliegen? zeg maar als traningsdagje. waarschijnlijk in de omgeving van annen. precieze locatie moten we nog even bekijken. we zijn op het moment met 4 man zoals het eruit ziet (sadkinkbilly, theo, iemand van onze club en ik). als er meedere mensen belangstelling hebben hoor ik het graag. ik kan eventueel ook dingen zoals koffie regelen.

ook mensen die nog net beginnen met DLG of nog niet aan het DLG'en zijn zijn natuurlijk ook welkom. misschien kunnen ze op die dag veel leren over overtuigd worden.
hoe laat? vanaf een rrutje of 11 tot het niet meer leuk is of het donker wordt?

grt robert

lokatie: annen
tijd: nog niet bekend

Laatst bewerkt:
zoals het nu lijkt hebben we dus 4 personen:

Robert berends: kanaal 53 (40mhz)
alwin (sadkingbilly): kanaal 74
theo schoorl: kanaal 68?
hank de jonge: kanaal 78
arnold kinds: kanaal 61 69 73 75
alex hoekstra kanaal 77
peter aanen : kanaal 66?
rob kinds: kanaal 69?
bart rotteveel: kanaal 83 of 86 meende ik (40mhz)

Laatst bewerkt:
havelte ga ik woensdag vliegen met peter. direct mijn nieuwe f3k kist halen. helaas is vervoer voor mij als 17 jarige nog niet zo makkelijk te regelen. ik heb hier wel een veldje wat redelijk thermisch is maar wel redelijk dichtbij een weg.

euh robert ik hou niet zo van een kanaal
theo houd daar meer van ;)

je weet mijn nummers toch 61 69 73 75
maar moet nog zien of ik dan wel kan
als ik ga hoor je het zeker

groeten arnold

Nieuwe kist

Robert,

Goed initiatief, ik zou zelf ook liever naar Havelte gaan, maar ik weet uberhaupt nog niet of ik kan.....maar vertel eens "nieuwe kist" welke mag dat dan wel niet zijn?

Cheers

Bart

Robert,

Goed initiatief, ik zou zelf ook liever naar Havelte gaan, maar ik weet uberhaupt nog niet of ik kan.....maar vertel eens "nieuwe kist" welke mag dat dan wel niet zijn?

Cheers

Bart
twister met asperin romp :D

havelte klinkt mij ook betrer maar het probleem is dat dat 60km vanaf emmen enen dat neit helemaal meer te doen is op de fiets :lol:

hoi alex

in eerste instantie zat ik al te denken aan het veld in odoorn maar het nadeel daar zijn de motorvliegers die natuurlijk ook hun rondje willen doen. ik heb nog een paar andere locaties in gedachten maar daar moet ik eerst even gaan kijken hoe die veldjes er op het moment bij liggen. het onderste veldje op de maps valt wel mee, aan een kant zit inderdaad de dierentuin maar daat heb je neit zo last van en aan de andere kant staan tussen de bomen alleen twee of drie bungalows. de andere kanten zijn gewoon vrij te bevliegen

Laatst bewerkt:
misschien is het veld in annen ook een optie maar dan zullen alwin en ik verder met de bus moeten.. is op zich wel redelijk te doen denk ik

oke even kijken of ik drie toestellen makkelijk mee kan nemen in de bus.

@theo
waar ligt jullie veld? (straatnaam)

Laatst bewerkt:
Back