Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals je bij mijn filmpje ziet haalde ik ook 68kmph met GPS, is normaalik haal maar 68kmph gps gemeten met 2 standaar batterijpacks in serie gezet dus 14,4v met de speed pinion is dit normaal? standaard motor en esc vxl
Eén van de diffs zit verkeerd om in het huisje. :teacher:Nu komt het. Als ik de wielen individueel draai dan draaien ze prima, en het andere wiel (voor of achter afhankelijk van welk wiel ik draai met de hand). Als ik de wagen op de grond zet, blokkeert ie. Hij rolt niet vooruit of achteruit, maar blijft muurvast staan.
Ik heb niets veranderd aan de diffs zelf en ben ook niet aan het motor gedeelte geweest.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe?
Als je bijv. de achterwielen vasthoudt en dan één voorwiel draait, gaat dan het andere wiel in tegengestelde richting draaien? En ook als je de voorwielen vasthoudt en één achterwiel draait? Als dat het geval is, draaien de satellietwielen in het diff vrij. Als je twee achterwielen dezelfde kant op draait, gaan dan de voorwielen draaien? Dan zitten de diff-hulzen niet vast en kan het kroonwiel vrij draaien. In dat geval zit er echt een diff verkeerd om in de bulkhead.tnx voor de reactie sleurhutje, maar ik heb de diffs niet van hun plek gehad, dus die zouden gewoon goed moeten zitten.
En ik begin te vermoeden dat het die schroefjes zijn, ik heb namelijk idd de slash bumper schroeven gebruikt. Die ga ik dus thuis strax even vervangen en kijken wat hij doet.
Tegen lipo's
Hopen op hardcase, dan maar....