WOEHAAA!! Zoals men al kan lezen heb ik gisteravond een zeer,
zeeeeeer leerzaam avondje gehad! Samen met Nardos Gigantos de MERV omgebouwd tot bijna ''ultieme'' MERV!
De diffjes vullen was ook weer een

momentje! De 50 wt is echt dikke smurrie! Tevens ook een mooie kijk gehad hoe de MERV in elkaar zit...
Wat een gepruts!

Maar wel een heel mooi techniekje!
In het totaal van 1900 tot 2230 bezig geweest met:
- nieuwe bulkheads
- diffs vullen
- RPM armen
- steel hollow balls
- traxxas steering rods (ik had ook de pushing rods maar schijnbaar zijn mij die van de slash gestuurd

)
- HR knuckles
- alu steering arm
- nog iets Nard????
We konden allemaal wel wat vroeger klaar zijn maar mn onervarenheid en het vermogen om een half uur naar een onderdeel te staren heeft ons behoorlijk opgehouden!
Wat er nog moet gebeuren:
- lagers voor de alu steering arm
- Hitec servo (
HS-85MG)
- de correcte pushing rods
-
MMP
De lagers voor de rockers plus de shocks waren al aangepast.
Wat op de twijfel lijst staat:
- andere shocks (GPM of de traxxas gtr)
- stalen CVD's
Al met al heb ik me uitstekend vermaakt gisteravond en veel geleerd ook al was het af en toe aanpoten en stond ik

te kijken!!
Muchas gracias amigo Nardos en de triple zal overwonnen worden!
Tevens ook nog een bedankje naar de bokkenfahrer voor de info en hulp!
MERV 4 LIFE!