Traxxas 1/16 e-revo Topic!

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
is duplicolor lexaanverf? zonee zul je toch echte lexaanverf nodig hebben.
Voor beginners zijn die spuitbusjes van tamiya voldoende. Beetje crea met tape en je kan hele leuke dingen maken met alleen spuitbusjes.

Kun je mega jumps maken :D

Maar hij post nu al maanden dat hij vanalles wil gaan kopen en dan weer niet en blablabla. Hele forum staat vol mijn zo'n berichten en niemand die er iets mee opschiet want hij koopt toch niets.

Mijn tip : probeer ergens heen te gaan en kijken hoe het gaat. Als je nog geen ervaring hebt is het onmogelijk voor te stellen hoe alles in zijn werk gaat, believe me I know!

@ Nard: waarschijnlijk komen we er nooit vanaf!

@ Bokkenrijder: Welke kleuren ga je gebruiken? (Volgens mij heb ik het al een keer gevraagd maar was je er toen nog niet uit....)

Melvin, ik zie dat je in Nijmegen woont. Je staat vrij een keer langs te komen, dan kun je zien, voelen, testen met de spullen die ik heb. LMK

Haha, nee valt wel mee maar die had ik nog nooit gehoord/gelezen! ;)

Vertaling voor onze Melvin: Let Me Know = Laa ma weetuhh an Nardos!

Laatst bewerkt:
Ahh cool, zo'n Field kit is wel relaxt, al helemaal als je raced, hoef je niet elke keer je laptop mee te nemen.

@Nard Dat is een mooie body idd.

3238-31-copy.jpg

3238-31_2-copy.jpg

Deze dus! ;)

tjah srry er is zoveel leuks om te kopen ik kan echt niet kiezen heeft imandtips om er achterte komen wat ik echt wil

en nard ik ook ik word er gek van

precies wat Nard heeft voorgesteld! Vraag of je een keer bij iemand mag kijken of ga eens naar bijvoorbeeld : Traxxas Days. Of een keer een bezoekje aan een winkel (Hobma in Elst is dichtbij voor jou!)

Back