Dan zal er toch echt een flink kwaliteit verschil in zitten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@KdK,
Kunnen de banden het geweld van de lipo's een beetje aan? Gaan ze niet snel kapot? en balloonen doen ze niet denk? want ik heb nieuwe banden nodig en mijn lipo's komen eraan, dus alles effe in één keer perfect maken.
Hitec 82MG (volledig metaal) of de Hitec 85MG (iets sneller, maar niet compleet metaal en iets sneller). Als ik een nieuwe ga kopen wordt het een 82MG.Heeft hier iemand trouwens nog een goed idee voor een andere servo?
Hitec 82MG (volledig metaal) of de Hitec 85MG (iets sneller, maar niet compleet metaal en iets sneller). Als ik een nieuwe ga kopen wordt het een 82MG.
Wellicht kun je de body posts wat hoger plaatsen?
Alternatieven : Ofna 2.2 dish rims, hier moet je dan wel een klein beetje aan de binnenkant van de hex wegslijpen omdat die anders tegen de knuckles aan komt.
:rolling:OMG, wat ben ik een frikandel! Niet eens bij nagedacht om de body posts hoger te zettenEn ik maar gaan snijden in de body... Dom dom dom....
Wachten.... Dat is 1 van de weinige dingen waar ik moeite mee heb!De bandjes heb ik ondertussen via TheToyz besteld als test bestelling om te kijken of het bevalt!