Traxxas 1/16 e-revo Topic!

@KdK,
Kunnen de banden het geweld van de lipo's een beetje aan? Gaan ze niet snel kapot? en balloonen doen ze niet denk? want ik heb nieuwe banden nodig en mijn lipo's komen eraan, dus alles effe in één keer perfect maken.

Deze banden zijn voor op de straat perfect. Moet wel goed droog zijn anders heb je geen grip. Ze zijn zo plat dat ze nagenoeg niet balloonen en slijten doen ze nauwelijks.

Hitec 82MG (volledig metaal) of de Hitec 85MG (iets sneller, maar niet compleet metaal en iets sneller). Als ik een nieuwe ga kopen wordt het een 82MG.

Ah kijk, dan gaat die de volgende ronde mee vervangen worden! Heeft het uberhaupt wel nut icm met de standaard zender en ontvanger?
Of ligt dat los van elkaar?

ps: gister mn Baja kapje uitgesneden en tot de ontdekking gekomen dat de standaard wielen zullen aanlopen als je een bocht maakt. De beadlocks (zoals op alle fotos) niet.

edit: heeft iemand al mooie alternatieven voor de dish rims van Traxxas? Dus licht in gewicht 2"2 wielen?

Laatst bewerkt:
Staat los van elkaar. Je zou theoretisch kunnen benaderen dat de lag tussen het moment dat jij aan je stuur draait en het moment dat de ontvanger het onvangt langer is dan bij een race zender, maar daar ben je nog niet pro genoeg voor om te merken ;)

Wellicht kun je de body posts wat hoger plaatsen?

Alternatieven : Ofna 2.2 dish rims, hier moet je dan wel een klein beetje aan de binnenkant van de hex wegslijpen omdat die anders tegen de knuckles aan komt.

Wellicht kun je de body posts wat hoger plaatsen?

Alternatieven : Ofna 2.2 dish rims, hier moet je dan wel een klein beetje aan de binnenkant van de hex wegslijpen omdat die anders tegen de knuckles aan komt.

OMG, wat ben ik een frikandel! Niet eens bij nagedacht om de body posts hoger te zetten :confused: En ik maar gaan snijden in de body... Dom dom dom....

Die Ofna velgjes werden ook al aangeboden op de vloeibare maar anders iets langere hexdingetjes erop zetten is natuurlijk ook een optie...

Eerst maar eens mezelf weer pijnigen voor die gigantisch domme actie van de body posts!

Laatst bewerkt:
Ach het overkomt de beste, daarom is het mij nog niet overkomen ;)

Inderdaad, dikkere hexes of gewoon spacer gebruiken kan ook.

Wachten.... Dat is 1 van de weinige dingen waar ik moeite mee heb! ;) De bandjes heb ik ondertussen via TheToyz besteld als test bestelling om te kijken of het bevalt!

Vandaag de bandjes (Traxxas Response) binnen gekregen! Super soft! Hier moet je wel behoorlijk grip mee hebben! Nu nog velgjes... Qua verzendtijd is het ook goed te doen. 31ste besteld dus net 2 weekjes erover gedaan! En geen belasting! :D

TheToyz.com krijgt van mij een mooie voldoende!

Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst gereden met de MERV met CVD's van Integy.Hij liep perfect ondanks dat je zowat je hele auto uit elkaar moet halen om ze te installeren,bedankt nog bokkenrijder voor de link met het you tube filmpje voor de installatie die heeft goed geholpen elke keer op pauze en stukje voor stukje installeren.Dat hadden ze wel wat makkelijker kunnen doen zoals ook gezegd in het filmpje.Je moet allebei de diffs helemaal uit elkaar halen om het te installeren.Maar het resultaat mag er zijn.Nu maar hopen dat deze CVD's van Integy het tegendeel van veel forumleden kan bewijzen dat ze kwalitatief net zo goed zijn als de originele van traxxas.Volgende project; misschien de center diff,iemand ervaring mee??Heb gelezen dat het zeer ten goede komt wat rij en stuurgedrag betreft,en minder wheelies:(

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gedoe zeg:

Normaliter :

98eu * 19% = 18,62eu
12,50eu (oid) inklaring
totaal : 18,62eu + 12,50eu = 31,12eu

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan zeggen we met zn allen: dank u wel nederland!!!

Ma goed, hoe hard we ook schreeuwen, er zal niks aan veranderen in deze zware tijden...
Heb ook niet echt het gevoel om morgen te stemmen zin heeft aangezien de hele aardkloot in de shit zit...

Maar de Baja Bug is bere-geil ofnie bokkenfahrer? ;)

ey ik ga overvegen een mini revo te kopen maar de bijgeleverde accu is 1200 kan er ook een 4600 in bijv en lipo komt later pas dus nihm

Back