Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Waar kopen jullie de Revo ? Voor welke prijs ?

Ik heb hem bij towerhobbies besteld en kost me zonder die invoertoestanden bijgerekend 255€ ,dit is wel met verzendkosten erbij.

Had ook nog vraagje die invoerkosten betaal je die aan de man die het komt leveren of zit er een overschrijving bij??

Kan twee kanten uit bij towerhobbies, met express gebruiken ze UPS, dan krijg je een acceptgiro in de bus, vaak pas een week na levering.
Als ie met de 'normale' service verstuurt is, gebruiken ze USPS, die moet je aan de deur betalen.

Hmmm, Towerhobbies komt mijn grote Revo ook vandaan .. Heb alweer een kortingbon binnen :-)

Kan twee kanten uit bij towerhobbies, met express gebruiken ze UPS, dan krijg je een acceptgiro in de bus, vaak pas een week na levering.
Als ie met de 'normale' service verstuurt is, gebruiken ze USPS, die moet je aan de deur betalen.

Hmmm, Towerhobbies komt mijn grote Revo ook vandaan .. Heb alweer een kortingbon binnen :-)

Heb er twee bij www.rcprocenter.net besteld, samen incl verzenden 430 euro. Alleen moet de belasting er nog bij. Ze zijn verzonden met USPS, heeft iemand hier ervaring mee. Als ik naar de gegevens mbv het tracking nummer kijk zie ik dat ze alleen aangeven wanneer ze het pakket hebben ontvangen, wanneer het aankomt in Nederland (plaats van bestemming) en als ze het afgeleverd hebben. Is dit juist? Heb de auto's nog niet, dus ik kan niets zeggen van de service. Alleen een beetje lullig, heb de vorige week iedereen die zo'n beetje vliegt gevraad wanneer ze weer naar de US moesten, bijna allemaal na augustes en hier wou ik niet op wachten. Staat er woensdag een consultant uit de US, die ik kon, weer bij ons bedrijf op de stoep. Had hij ze beide mee kunnen nemen zonder extra kosten, hadden de auto's dus 193 euro per stuk gekost !!!! Maar ach ja, het gaat om het plezier, nu duurt het wachten weer wat langer.:-D

hoop voor je dat je geen btw en invoer hoeft te betalen

had ik laatst wel met 4 x 2s 5000

het was denk ik te groot en zwaar naar hun zin:(

aah dat is balen!

Laten we het maar hopen, ik heb aangegeven dat het 'replacement parts zijn' (is het ook hihihihi of toch niet...) bij opties. Vaak is het geluk hebben de 1ste keer toen ik bij RCmart bestelde moet ik wel dokken de 2de keer niet D: Bij Tower-Hobbies bestel ik nooit meer wat dat is altijd dokken bij hun.

is er al een wheelie bar voor de revo 1:16?????????

linkje??

Gisteren stond er een op e-bay, maar vind deze niet meer, je kon er op bieden. Het was deze HfaNxNgh2kQ[/media] - Wheelie Bar for Traxxas 1/16 E-Revo VXL

FF in de gaten blijven houden, als ik deze weer zie laat ik je het wel weten.

Zal anders eens vragen of een vriend van me er geen kan maken op een CNC machine en dan van aluminium. Helaas is hij net terug uit China en moet donderdag naar Indonesië. Maar als ik de auto heb en hij is terug zullen we eens op onderzoek uitgaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bang dat we daar niet op hoeven wachten ;

"This auction is for ONE custom manufactured wheelie bar for the Traxxas 1/16 E-Revo VXL."

Heb hem een mailtje gestuurd met de vraag of ie plannen heeft om er meer te maken...

ps.. Je kunt niet zoeken naar verlopen auctions voor zover ik weet, maar bestaande links naar een item blijven wel een tijdje actief.

Ben bang dat we daar niet op hoeven wachten ;

"This auction is for ONE custom manufactured wheelie bar for the Traxxas 1/16 E-Revo VXL."

Heb hem een mailtje gestuurd met de vraag of ie plannen heeft om er meer te maken...

ps.. Je kunt niet zoeken naar verlopen auctions voor zover ik weet, maar bestaande links naar een item blijven wel een tijdje actief.

Zoals ik al schreef, wil ik beste even kijken of we wat kunnen maken van aluminium. Zal dan een proto maken en hierna bekijken wat de kosten zijn om ze te maken en laat jullie dit dan weten. Helaas zal ik dan wel zelf eerst mijn auto moeten hebben.:mrgreen:

Ps. Maar hoe kwam ie dan aan de link?

Goed nieuws !!

Die gast van ebay mailde me dat ie er meer gaat maken, hij stuurt me een mailtje zo gauw ze klaar zijn, worden weer aangeboden via ebay en hij wilt ook internationaal versturen !

Uch, geen idee :-)

Ik ben wat enthousiast zo af en toe.. ik heb nml nog niet eens een mini revo in bestelling staan of in bezit ...

Back