Traxxas 1/16 e-revo Topic!

ik heb even gemaild met de vraag wat het verzenden gaat kosten

welke kleur gaat het worden rood of zwart????????????

dit staat er ook nog bij dat is minder niet? ga niet met 1 pack rijden welke pinion zit er standaard in kan het ff niet vinden op het net:

This wheelie bar works great with one battery pack! Pop two packs in and you will be hopping up on one wheel!
We recommend using the "speed" pinion for the best wheelies (23 tooth).

Laatst bewerkt:
Kreeg nog een mailtje met een link :

Hopper Wheelie Bar for Traxxas 1/16 E-Revo VXL - eBay (item 270425021111 end time Aug-10-09 21:24:18 PDT)

Geloof dat ik de mail iets verkeerd begreep, hij bedoelde blijkbaar dat ie ze al klaar heeft !!!!!

Kunnen anders ook vragen wat ze moeten kosten als we er meer tegenlijk bestellen, maken we er evt. een groupbuy van.
Zie dat hij ze gratis verstuurd binnen de US, zal eens aan de consultant vragen wanneer hij weer naar Venlo komt en dat hij ze dan voor ons besteld. Regel ik het wel met de financiele afhandeling. Kan jullie morgen laten weten wanneer de consultant weer terug komt.

Laatst bewerkt:
Kon het ook niet laten... Twee mini revo's onderweg.. wheeliebars.. en 3s Rhino sets en 2s Zippy sets.. connectors voor parallel kabels.. (kant en klare uitverkocht).. :-)

Heb contact gehad met de verkoper. Als we er 10 zouden bestellen dan zijn er geen verzendkosten, vind dit maar een minimale korting. Laat maar weten wie er een wilt, als we dan een opsomming hebben kijken we wel verder. Kunnen ook nog altijd besluiten om zelf iets te maken :p.

gaat het opsturen zonder pakbon? gewoon in een kale doos anders moeten we nog een hoop invoerrechten bestellen :confused:

ik wil er 1 hebben een zwarte!

Pffffbijna net ontploft.
Komen ze met pakje aan deur heb ik 50€ klaar liggen al dacht ik dat het met overschrijving ging gebeuren de invoerkosten.
Staat hij hier 69€ direct betalen wa dus niet lukt maar denk ik geen probleem 50m verder is muur waar ik geld kan uithalen.
Weigerd die knul dat onder de mom van geen tijd gaat morgen opnieuw langskomen en dat duurt minder lang dan die 3min dat het ging duren om mijn geld af te halen.
Ongeloofelijk nooit geen ups meer voor mij dus!!!!!!!!

Morgen gaat hij de traagste transactie van zijn leven meemaken :p

Laatst bewerkt:
Pffffbijna net ontploft.
Komen ze met pakje aan deur heb ik 50€ klaar liggen al dacht ik dat het met overschrijving ging gebeuren de invoerkosten.
Staat hij hier 69€ direct betalen wa dus niet lukt maar denk ik geen probleem 50m verder is muur waar ik geld kan uithalen.
Weigerd die knul dat onder de mom van geen tijd gaat morgen opnieuw langskomen en dat duurt minder lang dan die 3min dat het ging duren om mijn geld af te halen.
Ongeloofelijk nooit geen ups meer voor mij dus!!!!!!!!

Dat is met allemaal van die hoor... :sleepy:

Welke waarde had je pakketje trouwens?

69 bijbetalen? + 250 ( incl verz) euro voor de revo ofzo?
Is hij dan nog goedkoper als de 280 hier in nederland?

Uiteindelijk niet nee maar heb me hier in de buurt rot gezocht en niemand die ze ging bestellen en is ook de eerste keer dat ik iets bestel online.
Had geen 69€ verwacht dat is een feit.Nuja al doende leert men.

pffff, zonde man maar met die 69 eraf was t dan wel goedkoper?
Vind een euro of 20 bv niet de moeite om m uit t buitenland te halen.

Dat is met allemaal van die hoor... :sleepy:

Welke waarde had je pakketje trouwens?

255€ wat 69E enorm veel maakt vind ik persoonlijk.
Maar had het met plezier betaald als ik hem daarmee nu in mijn handen had.Nu dat ook niet is doet die 69 extra aan de zaak.:(

Had beter mijn auto voor zijn cammionetje geparkeerd zodat ie nie meer weg kon :evil:

Back